Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

E-sim overzetten van orange naar Hey

PowerChaos
Beginnend Wegliefhebber

Goedendag
aangezien ik al meer dan een uur in livechat zit te wachten om een medewerker te spreken dacht ik dat het sneller zal gaan als ik de vraag gewoon hier post

ik zit momenteel bij orange, wil graag overschakelen met mijn E-sim zodat beide nummers bij hetzelde zitten 
aangezien Hey ook orange is zou dit mogelijk moeten zijn toch ?

toch maar even vragen voor de zekerheid om probleme te voorkomen
kan ik gewoon de bestelling plaatsen en alles blijft zoals het is of verlies ik mijn Esim dat ik momenteel heb ?

alvast bedankt
mvg
PowerChaos

ps: nog altijd op medeweker aan het wachten in livechat, heeft toch wat werk nodig....

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Converted
Bewezen Wegliefhebber

@PowerChaos  schreef:

Goedendag
aangezien ik al meer dan een uur in livechat zit te wachten om een medewerker te spreken dacht ik dat het sneller zal gaan als ik de vraag gewoon hier post

ik zit momenteel bij orange, wil graag overschakelen met mijn E-sim zodat beide nummers bij hetzelde zitten 

kan ik gewoon de bestelling plaatsen en alles blijft zoals het is of verlies ik mijn Esim dat ik momenteel heb ?

alvast bedankt
mvg
PowerChaos

ps: nog altijd op medeweker aan het wachten in livechat, heeft toch wat werk nodig....

Yep, e-sim blijft werken als je een e-sim hebt bij Orange.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2

Converted
Bewezen Wegliefhebber

@PowerChaos  schreef:

Goedendag

alvast bedankt
mvg
PowerChaos

Yep, e-sim blijft werken als je een e-sim hebt bij Orange.

PowerChaos
Beginnend Wegliefhebber

ok danku