Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Contact nemen met de helpdesk

Trickie
Aspirant Wegliefhebber

Hallo,

Er is iets mis gegaan met de activatie van mijn sim-kaart. Ik krijg een bericht zowel via mail als sms dat ik moet bellen naar een nr. maar dat blijkt de klantendienst van Orange te zijn en daar kunnen ze me dus niet helpen. Op de chat krijg ik ook geen gehoor. Het enige wat ik moet doen is een sim-kaartnr. doorgeven. Hier heb ik ook al een bericht gepost met alle details, maar dat werd gemarkeerd als spam. Ik heb nog 4 dagen tijd om iets door te geven. Ik ben al klant met vast internet en een mobiel abo.

Op welke manier kan ik contact nemen?

Bedankt.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Trickie ,

Sorry om dat te lezen 😞

Kan je contact met ons opnemen via messenger of instagram? We zullen een dossier voor je openen 😉

Rizlaine

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6

Fherrebout
Bewezen Wegliefhebber

Hey, zoiets heb ik in het verleden ook moeten doen. Ik gaf mijn simkaartnummer (en andere gegevens) door via de chat (soms moet je geduld hebben tot je iemand hebt) maar ik gaf het ook door via Messenger. 
En dat lukte uiteindelijk wel. 

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Trickie ,

Sorry om dat te lezen 😞

Kan je contact met ons opnemen via messenger of instagram? We zullen een dossier voor je openen 😉

Rizlaine

Trickie
Aspirant Wegliefhebber

@Rizlaine Ik heb deze morgen via messenger een bericht gestuurd met alle details.

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

@Trickie , je krijgt zo snel mogelijk een antwoord 🙂

Trickie
Aspirant Wegliefhebber

Ik heb mijn gegevens via messenger doorgegeven en na enkele dagen was het opgelost. Als het goed is mag het ook eens worden gezegd!

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

@Trickie Hartelijk dank voor je feedback! 😊