op 26-02-2024 23h13
Goeieavond,
Zou er iemand mij toevallig kunnen helpen.
Ik heb vandaag mijn simkaart ontvangen en heb deze dus direct deze ochtend geactiveerd via link van mijn bevestigdemail die ik ontvangen hebt, de stapen gevolgd en kreeg dan als melding dat mijn simkaartgeactiveerd was!
Nu wanneer ik mijn simkaart in mijn Smartphone steek krijg ik niks van netwerk ook als ik probeer via HeyAccount te maken met mijn mobiel nummer en email adres waarmee ik bestelling gemaakt hebt, geef hij mij een fout melding....
Iemand die me kan vertellen want ik precies zou kunnek doen? Want zou dringend moeten die simkaart moeten gebruiken voor werk😟
Alvast bedankt.
op 27-02-2024 14h39
Na de activatie Start opnieuw jouw gsm.
op 13-03-2024 15h01
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.