Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Activatie nieuwe sim.

RudyDevroey
Beginnend Wegliefhebber

Ik probeer al 2 dagen mijn nieuwe simkaart te activeren. Maar nu heb ik geen mobiel internet en kan ik geen account maken op my hey. Ik probeer dus ook al 2 dagen jullie via chat te contacteren, zonder succes. Ik krijg geen antwoord. 

4 ANTWOORDEN 4

RudyDevroey
Beginnend Wegliefhebber

 Ik probeer dus al 2 dagen , zonder succes, via chat contact te nemen. Nu probeerde ik telefonisch iemand te spreken. 3 maal van het kastje naar de muur gestuurd om dan te horen dat ze me niet willen helpen. Alles moet via de website. Ik geef het op, ik keer terug naar mijn vorige provider.

RedsFan
Bewezen Wegliefhebber

Ook al de chat (op facebook) geprobeerd ? mss kan iemand dan helpen. . .

Gaia
Ervaren Wegliefhebber

Gsm al herstart?

VossyGamer
Beginnend Backpacker

Hey @RudyDevroey,

Helaas kunnen wij op dit forum geen technische problemen oplossen. Wij raden je aan om rechtstreeks contact op te nemen met de klantendienst. Je kan hey! ook bereiken via telefoon (+32 0 800 855 19).

Als dit antwoord je geholpen heeft, zou het tof zijn om dit bericht als oplossing te markeren. 🙂

Bedankt voor je begrip.

Met vriendelijke groeten,
VossyGamer


✔ Geholpen? Markeer als oplossing. | Kudo? Altijd welkom! 😉 | hey!-kenner, geen medewerker