Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Actie nieuwe abonnees

Wvema
Aspirant Wegliefhebber

Ik zie dat nieuwe abonnees bijv een tariefformule kunnen kiezen met levenslang  -5 euro.  Kunnen "oude" abonnees daar ook op een of andere manier gebruik van maken?  Bijvoorbeeld abonnement opzeggen en direct terug klant worden?

8 ANTWOORDEN 8

Tommeke79
Aspirant Wegliefhebber

Ik heb het op die manier gedaan. 👌🏻

caodine
Aspirant Wegliefhebber

hallo, dus eigenlijk wil Hey dat we allemaal ons abonnement opzeggen en later als er weer een promo is terug hey worden? Ik zou het veel  logischer vinden dat ook wij kunnen genieten van de promo. Kan er iemand uitleggen waarom dat niet kan?

 

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @caodine ,

Dat is niet de bedoeling... Het is een promotie voor nieuwe activeringen

caodine
Aspirant Wegliefhebber

Ja ik ben akkoord t is niet de bedoeling, maar waarom dan de trouwe leden ook niet laten genieten van de promo?

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

@caodine Omdat elke klant een korting kreeg bij het activeren...

Wvema
Aspirant Wegliefhebber

Dat begrijp ik maar trouwe klanten moet je ook behouden.  Enige aanmoediging doet altijd deugd.

HVO
Aspirant Wegliefhebber

Ik stapte als nieuwe abonnee over naar Hey met liefst 3 telefoonnummers.   Een paar dagen later komt de promo, dus voor mij 15 euro per maand !

Ik zou het absoluut niet ernstig vinden dat mij voor die 2 dagen die korting ontzegd wordt.    Dat zou voor mij reden genoeg zijn om terug naar een andere provider over te stappen !

HVO
Aspirant Wegliefhebber

Het is toch te gek dat je zoals Tommeke79 de abonnementen zou moeten gaan opzeggen en onmiddellijk terug aanvragen ?    Voor Hey zelf ook lastiger : nieuwe simkaarten en voor de abonnees een zinloze last.    Ik kan nog aannemen dat Hey niet automatisch alle lopende abonnementen aanpast, maar even de aanpassing doen bij alerte klanten die het opmerken en vragen zou minstens correct zijn.    Overigens : ik lees hierboven dat elke klant korting kreeg bij het activeren......    Heb ik toch niet gekregen !   Integendeel kreeg ik al een factuur doorgestuurd van 15 euro......  voor de periode van de EERSTE TWEE DAGEN van mijn abonnement !