Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Abonnement 29€, nadien overal communicatie dat het 39€ is

Philip
Stapper

Reeds 3x geprobeerd via chat Hey! dit te vragen, maar na 60, 80 en 90 (!) minuten was mijn geduld telkens op.

Ik ben met mijn GSM naar Hey! Telecom gegaan, had enkel nog internet bij Orange. Telefonisch contact opgenomen, en de HeyTelecom-medewerker kon mij bevestigen, dat het internet bij Hey, https://www.heytelecom.be/nl/internet-thuis, nu 29€ per maand is. Niet voor de eerste zoveel maanden, of andere criteria.
Expliciet gevraagd: Als ik van Orange internet, overstap naar jullie abonnement, blijft het technisch volledig hetzelfde, snelheden, capaciteit, …. Alleen de operator wijzigt, en mijn maandelijkse afrekening zal 29 en niet 39 € zijn. En de medewerker antwoordde heel duidelijk ja, "ja, hetzelfde 29 euro".

Ik zie echter overal in mijn e-mails, van HeyTelecom, "39€" verschijnen. Scheelt me wel 120,- euro op jaarbasis.

Ik kan van HeyTelecom niemand per chat bereiken, e-mail of formulieren zijn er niet.

1 ANTWOORD 1

Deevie
Aspirant Wegliefhebber

Het abonnement is dan ook 39EUR, maar je krijgt life time 10 EUR korting. Dit zou ook zo op je contract vermeld moeten staan. Ook op je klantenprofiel op de website zou dit zo moeten staan.