op 20-11-2023 11h58
Hey!
Ik kon via de chat niemand bereiken dus probeer het nu via deze omweg. Ik heb nu iets meer dan een jaar geleden mijn abo gestart toen er een actie liep waarmee de eerste 2 jaar aan 10 eur ipv 15 eur waren voor 20 gig. Als ik op mijn product pagina ga kijken staat daar effectief dat de prijs in feite 15 eur is. Is ook voor mij de prijs nu voor altijd 10 eur/maand of moet ik apart intekenen op die black friday actie? En zo ja gaat dit of moet ik mijn abo opzeggen en een nieuw aanvragen?
Groeten en al vast bedankt,
Koen
op 20-11-2023 13h50
Hallo @Koen,
Je kunt contact met ons opnemen via Facebook of Instagram. We moeten je bestand analyseren om te zien of je nog steeds de promo 🙂 ... De Black Friday-promotie is voor nieuwe activeringen
Rizlaine
op 21-11-2023 11h54
Ik heb dezelfde vraag als Koen. Mijn chat staat ook reeds 3h onbeantwoord open..
Waar staat trouwens aangegeven dat de actie alleen geldig is voor nieuwe aansluitingen? Dat vind ik namelijk nergens terug...
op 20-11-2023 15h23
Hey bedankt voor de respons. Kan ik langs hier geholpen worden? Ik heb geen facebook of Instagram.
Ik wil desnoods wel mijn abo annuleren en opnieuw beginnen maar dat zou vrij omslachtig zijn en niet echt klantvriendelijk.😅
20-11-2023 16h42 - bewerkt 20-11-2023 16h42
op 20-11-2023 16h49
Heb eerder deze dag ook al een paar keer geprobeerd en heb het huidige chat raam al 3 uur open staan maar nog niemand te pakken gekregen. Ik zal het morgen nog is proberen.
op 20-11-2023 16h52
Aarzel niet om me te laten weten hoe het gaat !
op 23-11-2023 1h50
Het is inderdaad heel onduidelijk deze aktie, er staat zo weinig over vermeld. Hoe lang moet je maar €10 betalen i.p.v. €15? Zit Hey!Boost er rechtstreeks bij? Tijdens mijn bestelling was dit helemaal niet meer zo duidelijk. Laat ons hopen dat de rest wat duidelijker is.
24-11-2023 15h25 - bewerkt 24-11-2023 15h37
op 24-11-2023 15h33
Ik snap het ook niet zo goed die promo. Er staat bij de promo van 20GB GSM abo 10€ voor het leven maar bij Hey! Boost staat er na één jaar 15€. Bij die van 80GB heb je dat niet.
Is dit een tikfoutje of betaal je na één jaar toch de volle pot.
Alvast bedankt voor je response.
op 28-11-2023 15h31
@KrisdB, ik had gereageerd (27-11-2023 23h29) op je bericht. Nu merk ik dat mijn bericht laatst bewerkt werd (28-11-2023 10h03) door ADMIN Community Manager @Rizlaine. Op mijn bericht heeft @Tim met juiste info geantwoord.
Dank aan @KrisdB om issue aan te halen en @Tim om de juiste info te delen.
Laten we hopen dat we zo elkaar kunnen helpen om er het beste van te maken.
op 28-11-2023 16h39
@Tim , Tim als je hier komt...
28-11-2023 17h36 - bewerkt 30-11-2023 17h23
@Koen: Bestaande klanten krijgen niet automatisch het voordeel van de Black Friday promo.
@John Dit staat bij onze voorwaarden. De link naar alle voorwaarden vind je terug onderaan de homepage. Hierbij een link naar de voorwaarden die betrekking hebben op de Black Friday Promo: https://www.heytelecom.be/sites/default/files/2023-11/Terms%20%26%20conditions%20for%20life%20promo....
@Koen : Dit kan inderdaad via de support chat op onze website of via social media
@Dirk : Het tarief dat je betaalt via deze promo blijf je betalen tot je je contract opzegt. De hey! boost zit altijd automatisch bij het tariefplan dat je bestelt (ook als er geen promo bij zit). Het is dus geen optie, maar een standaard onderdeel van je abonnement. Meer info vind op onze pagina over de hey! boost: https://www.heytelecom.be/nl/hey-boost
@KrisdB Dat is inderdaad een tikfoutje, we passen de info zo snel mogelijk aan!
op 30-11-2023 21h35
Dag Tim,
Bedankt voor je antwoord. Ik vind het jammer dat je zo ver moet gaan graven om de voorwaarden van de actie te vinden. Dat kan transparanter lijkt me.
Ik zie ook dat je jouw oorspronkelijk antwoord gericht aan @Koen aangepast hebt. Jouw oorspronkelijk antwoord was: "Bestaande klanten krijgen niet automatisch het voordeel van de Black Friday promo. Je moet je dan opnieuw abonneren." Dat laatste werd ondertussen stilzwijgend weggehaald...
Via chat en Messenger zijn jullie zo goed als onbereikbaar en op het forum is het antwoord vaak dat een klant niet via deze weg geholpen kan worden. Ik begin de indruk te krijgen dat het doel van hey! gewoon bestaat uit zoveel mogelijk klanten werven met een aantrekkelijke prijs. Service leveren aan bestaande klanten zit er niet in...
Vat dit alstublieft niet persoonlijk op, ik hoop gewoon dat andere (toekomstige) klanten gewaarschuwd zijn. Goede prijs, service niet inbegrepen.
op 01-12-2023 10h24
Hallo @John ,
Het forum geeft alleen standaard antwoorden.
Heb je een antwoord via messenger gekregen?
Rizlaine
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.