op 01-07-2022 16h20
Vermits er een vraag was bij de wedstrijd of je amazon prime had of niet vermoed ik dat er mogelijks een samenwerking op komst is.
En vermits er vermoedelijk wel Gamers in deze community zitten is het misschien handig om te vermelden dat daar momenteel een actie met gratis games loopt.
Er is weer een sloot free games te bekomen deze maand maand met Amazon prime. (Een trial van 30 dagen werkt ook)
Een Mix van Amazon Games launcher & Origin key's voor EA games (24 indie Games + 6 AAA games)
24 Indie games (van 21/06 tem 13/07)
6 AAA games (van 12/07 tem 13/07) korte periode dus. Dan beginnen trouwens ook de prime Days (12/07)
Meer deals voor gratis games vind je hier: https://gg.deals/news/freebies/
Zo zijn er momenteel 3 gratis games bij Epic game te bekomen voor iedereen.
Ps: @Nelson @Rizlaine (Geen idee of dit soort berichten is toegestaan, ik vond er alle sinds niets van terug in het charter)
op 04-07-2022 10h07
Hola @cyberbug,
Aangezien het niet over de concurrentie gaat heb er geen probleem mee ! Altijd interessant om enkele leuke info te krijgen over gaming.
Ik stel toch de vraag aan het voor de zekerheid, maar we danken je alvast voor je inzet ! 🙂
Nelson
op 04-07-2022 14h11
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.