Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

24uur ?????????

Kurt153
Bewezen Wegliefhebber

Ik ben al 40 uur aan het wachten op een nummeroverdracht ik krijg nergens respons ik ben het beu aan het worden.

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Dag @Kurt153 ,

Blijf zeker contact opnemen met de klantendienst via Facebook. Zij zijn degenen die je dossier kunnen bekijken en je informatie kunnen geven over de status ervan. 

Groetjes,

Yousra

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13

Kurt153
Bewezen Wegliefhebber

Ben nu al 48 uur aan het wachten en mijn signaal van mijn vorige simkaart is nog altijd niet weggevallen. 

 

Kuni
Aspirant Wegliefhebber

Je moet je SIM kaart eerst activeren via de website. Staat op de brief dat je kreeg met de SIM kaart.

Kurt153
Bewezen Wegliefhebber

Is gebeurd,ik heb de brief gelezen

Kuni
Aspirant Wegliefhebber

Werkt het nu? Zou een beetje raar zijn als het nu nog altijd niet werkt.

Kurt153
Bewezen Wegliefhebber

Nee,nog altijd signaal op oude simkaart en mag pas wisselen als dat wegvalt ivm het nummerbehoud

Kuni
Aspirant Wegliefhebber

Stuur een bericht via hun chat. Enkel zij kunnen je helpen. Hey! Telecom geeft zeer lage prijzen voor heel veel data. Helaas betekent dat ook dat we een zeer basic app krijgen met ondermaatse service bij problemen. Maar die problemen zullen uiteindelijk gefixt worden… uiteindelijk…

 

Maar voor de prijs dat we hier betalen vind ik het wel OK. Tenzij je snel problemen wilt oplossen.

Kurt153
Bewezen Wegliefhebber

Heb al meermaals met hun gechat via website via facebook en via Instagram het antwoord dat ik krijg telkens is wachten wachten wachten maar er gebeurt niets

Dag @Kurt153 ,

Blijf zeker contact opnemen met de klantendienst via Facebook. Zij zijn degenen die je dossier kunnen bekijken en je informatie kunnen geven over de status ervan. 

Groetjes,

Yousra

Kurt153
Bewezen Wegliefhebber

Is opgelost via messenger👍

@Kurt153 ,

Top! Fijn om te horen. Welkom bij Hey! 😊

Groetjes, 

Yousra

Gaia
Bewezen Wegliefhebber

Gsm herstarten al geprobeerd?

Kurt153
Bewezen Wegliefhebber

Jazeker

Kurt153
Bewezen Wegliefhebber

Na 6 dagen veel chatten en wachten en mails naar vorige provider eindelijk nummeroverdracht gelukt.

Beste communicatie met hey was op messenger!