op 16-11-2022 14h26
Bijna 3 weken geleden voor het eerst de aanvragen ingediend om mijn dochters over te zetten naar Hey Telecom. Nooit een bevestigingsmail gekregen dus de dag erna toch maar even gecheckt of ze de aanvraag ontvangen hadden en de sim kaarten zouden meteen opgestuurd worden. Vrijdag niets in de bus en maandag ook niet dus toch even via de chat contact gehad. Ze hadden wat vertraging maar het zou in orde komen. Weer enkele dagen niets. Kinderen gaan het tweede weekend in zonder abonnement.
Opnieuw contact genomen. Blijkbaar was er een probleem en het zou sneller zijn een nieuwe aanvraag te starten om alles in orde te krijgen. Zo gezegd zo gedaan. nieuwe aanvraag ingestuurd en enkele dagen later (na het weekend alweer) eindelijk de sim kaarten in de bus. Maar nu blijkt dat de sim kaarten niet geactiveerd kunnen worden door problemen met de software. Een excuus dat trouwens eerder ook al eens gebruikt werd.
Nu hebben we dus sim kaarten maar kunnen we ze niet activeren en ze kunnen niet zeggen wanneer het opgelost gaat zijn. Wij beginnen stilaan uit te kijken naar andere alternatieven... Begin de hoop stilaan op te geven dat we ooit geactiveerd geraken hier... Het oude abonnement is door Telenet omgezet geweest naar Pre-pay om de overstap te vergemakkelijken en daar storten we geen geld op omdat we dus niet verwacht haddend dat het zo lang ging duren. Vrij teleurstellende service tot nu toe...
op 17-11-2022 12h00
Hallo,
Ik heb een gelijkaardige negatieve ervaring met Hey 'sim ontvangen maar kan die niet activeren".
Echter de chat-knop doet niets en ik heb dus geen enkel contactmogelijkheid met de support.
Er is bovendien nergens op de website een telefoonnr of email-adres te vinden.
Ik lees dat u wel de chat-knop hebt kunnen gebruiken.
Klopt het?
Grt
Eric
op 17-11-2022 13h54
Ja, ik heb ze wel kunnen bereiken via de chat maar krijg daar steeds hetzelfde verhaal... Er is een algemene technische storing. Terwijl er wel mensen zijn die bv gisteren hun sim kaart kunnen activeren hebben...
op 17-11-2022 14h29
Bedankt voor je antwoord.
Ondertussen werd mijn sim-kaart geactiveerd.
De chat-knop werkt wel met Chrome en niet met Firefox of Opera.
Zoiets zouden ze wel mogen vermelden.
In elk geval kreeg ik geen antwoord op mijn vraag maar werkte mijn sim-kaart plots wel.
Triestige naverkoop service....
Mvg
Eric
op 17-11-2022 15h08
Je hebt ze dan gewoon in je toestel gestoken en gewacht tot ze werkte? Wij wachten nog tot de oude niet meer werkt om ze er uit te halen. Nu kan ik tenminste de kinderen nog bellen als we ergens afspreken...
op 17-11-2022 16h03
Inderdaad, plots werkte het wel.
Ik had wel een nieuw nr gevraagd en met een 2de gsm getest.
Maar heb geen enkele bevestigingsmail ontvangen. (niet bij bestelling, niet bij activatie) en ook geen enkel contact met de support.
op 17-11-2022 17h29
Nu ja, zolang de oude kaart actief blijft kan de nieuwe niet werken vermoed ik dus ik zie het wel wanneer de oude niet meer werkt. Als ik morgen de sim niet kan activeren annuleer ik de overdracht en stap ik naar EDPnet. 10Gb met 400 minuten bellen/sms voor 11 euro. Een euro meer maar ik ga tenminste een sim kaart hebben die ik kan gebruiken
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.