Blog

Wil je weten wat er nieuw is bij hey! Of ben je gewoon op zoek naar wat tips over hoe je het meeste uit onze aanbiedingen kunt halen? Kom en lees onze blog!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hey!

Zit je soms zonder data, sms'jes of belminuten?

Geen paniek! Je kunt je tariefplan één keer per maand wijzigen via je My hey! app.

Bij wijziging kan je meteen van je nieuwe plan genieten 😉.

Je doet dit als volgt:

- Log in op de My hey! app en selecteer "Mijn producten".

- Klik op "Wijzig mijn prijsplan".

- Het enige wat je moet doen is je nieuwe plan kiezen en bevestigen 😊.

- Je ontvangt een melding dat de wijziging is doorgevoerd.

 

Meer weten:

Op jouw eerstvolgende factuur zal een prorata berekening te zien zijn.

Je moet weten dat je bij een abonnement altijd voor de volgende periode betaalt (een maand vooruit).

In dat geval worden de dagen vanaf de wijziging van het tariefplan tot het einde van jouw factureringscyclus berekend. Vergeet niet dat als je een hoger tarief hebt genomen, het bedrag van jouw volgende factuur iets hoger zal zijn.

Rizlaine_0-1679670648498.png

 

1 Opmerking
James
Beginnend Wegliefhebber

 

@Rizlaine Ik krijg deze melding als ik mijn tariefplan probeer te wijzigen (zowel in de app als op de website):

Screenshot_20241218-054730.pngWat betekent dit of waarom kan dit niet? En neen, ik heb mijn tariefplan niet recent gewijzigd...

Ik heb begrepen dat het net een voordeel is van hey!  dat je 1x per 30 dagen zou kunnen wijzigen?