Community Manager

 • 

1.8K  messages

Hoe activeer ik mijn nummer ?

Hallo!

Wil je weten hoe je je nummer activeert? Het is heel simpel!

Allereerst ontvang je je nieuwe simkaart per post. Om veiligheidsredenen zal deze niet direct worden geactiveerd. We willen niet dat je kaart in handen komt van iemand anders die jouw nummer zou kunnen gebruiken. Kan je je voorstellen wat er kan gebeuren? 😲

Wat moet je doen om het te activeren?

Je leest de welkomstbrief die met je kaart is meegestuurd aandachtig. Het enige wat je hoeft te doen is de activeringsprocedure te volgen. Je zal zien 😉 is niet te ingewikkeld!

Ga hierheen voor de activatie, je wordt dan gevraagd om de 3 stappen te volgen:

  1.          Voer de 13 cijfers van jouw simkaart in. Dit staat op de achterkant van de kaart.
  2.          Geef ons het emailadres dat je gebruikt hebt bij jouw bestelling.
  3.          Klik op "Doorgaan".

Wij bevestigen je per e-mail, binnen 24 uur 😊, de activering van je abonnement hey!

Het is aan jou !

Rizlaine

Rizlaine_0-1659539138488.png

 

 

 

Marcheur

 • 

33  messages

Hallo, onlangs moest ik een lege Orange simkaart laten activeren en dat duurde 4 dagen. Hoe kan dat in de toekomst misschien vlotter verlopen ? 
Wanneer komt de eSim er ? Kan ik de mijne dan activeren ?

Community Manager

 • 

1.8K  messages

Hallo @Fherrebout ,

Dit is een uitzonderlijk geval. Er kunnen verschillende redenen zijn voor een vertraging in de activering .

De maximale tijd voor activering is 24 uur. Als het langer duurt, dan is er een probleem.

Er kan een fout in de aanvraag zitten, of het kan een algemeen incident zijn...

In dit geval moet je contact opnemen met de klantenservice voor meer informatie.

Rizlaine

Beginnend Wegliefhebber

 • 

1  message(s)

Hallo,

 

Mij lukt het ook niet om mijn kaart te activeren. Ik kraag de melding dat de data niet ok zijn, niettegenstaande dat ik de juiste gegevens input. Hoe kan ik in godsnaam de klantendienst contacteren ???

Lukt niet via deze website zolang je kaart niet geactiveerd is .

Help

 

Community Manager

 • 

1.8K  messages

Hallo @Erik ,

Je kan contact  met de klantenservice op sociale netwerken (Facebook, Instagram...)opnemen.

Heb je nog steeds hetzelfde probleem?

Rizlaine

Beginnend Wegliefhebber

 • 

1  message(s)

Hallo, ik krijg mijn SIM-kaart niet geactiveerd!!

ik geef mijn mailadres in in het systeem zegt dat dit niet geldig is. grrrr....

ik wil via de helpdesk (chat) werken maar dit werkt niet.

kunnen jullie mij helpen?

Moderator

 • 

236  messages

Hallo, 

Je kan de klantendienst ook via sociale media contacteren, via Messenger, Instagram of X. 😉

Met vriendelijke groeten, 

Yousra 

Wandelaar

 • 

2  messages

Hallo, ik heb een week geleden een mobiel abonnement besteld, maar ik heb nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen. Is dit normaal?

Moderator

 • 

236  messages

Dag @khanhnguyen35, Oei, dat is vreemd. Heb je niets ontvangen, ook geen bestelnummer? Als je een bestelnummer hebt, kun je hiermee de klantendienst contacteren om na te gaan wat er aan de hand is met je aanvraag. Als je geen bestelnummer hebt, vrees ik dat de bestelling niet is doorgegaan.

 

Tip: controleer ook altijd je spammap, het kan gebeuren dat de bevestigingsmail daar terechtkomt. 🙂

Wandelaar

 • 

2  messages

Hallo, hoe lang duurt het voordat ik de simkaart ontvang? In de e-mail stond dat ik hem binnen 48 uur zou ontvangen, maar ik wacht al bijna een week, maar er is nog steeds niets.

Loading...