Beginnend Wegliefhebber
•
2 Berichten
Overzetten van esim naar nieuwe iPhone
Dag iedereen,
Ik ben al Hey! sinds het begin en heb toen gekozen voor een esim omdat dat de makkelijkste en snelste optie was om op dat moment over te stappen.
Nu heb ik een nieuwe iPhone gekocht en alle gegevens van de ene naar de andere overgezet maar bij het overzetten van de esim krijg ik een foutmelding dat dit niet ondersteund wordt door Hey! en contact moet opnemen.
Is er een mogelijkheid om dit te omzeilen of om op zijn minst een nieuwe sim in een shop ergens te gaan halen of moeten klanten met dit issue werkelijk 5 werkdagen wachten op een nieuwe fysieke sim? Dat wil dan zeggen dat ik bijna meer dan 5 dagen quasi niet bereikbaar ben 😞
Alvast bedankt voor de tussenkomst!

Geaccepteerde oplossing
Rizlaine
Community Manager
•
1.8K Berichten
Hallo @YordiDC ,
Heb je nog steeds hetzelfde probleem?
Je kan naar de winkel gaan en om een sim vragen, en dan contact met de klantenservice voor activering opnemen...
Rizlaine
2
0