Beginnend Wegliefhebber
•
7 Berichten
na 2 weken nog steeds geen sim kaart ontvangen !
14/02 aanvraag gedaan om nummer over te zetten
Sim kaart zou binnen 48 uur geleverd worden - 28/02 nog steeds niks gezien ! Nummer is echter wel al overgezet, dus niet meer mogelijk om te bellen/sms'en 😠
Reeds 7 keer via chat contact genomen om een sim kaart te kunnen krijgen
Uiteindelijk case nummer 65926955 gekregen, maar dat schijnt ook al helemaal niks voorruit te helpen 🙄
Wat voor een service is dit eigenlijk ?

Tim
De Influencer
•
28 Berichten
@Ikke Dat is inderdaad helemaal niet de bedoeling! Waarschijnlijk is de brief met je simkaart verloren gegaan met de post.. In dat geval zou je via de chat kunnen vragen of ze een nieuwe simkaart kunnen opsturen met behoud van je nummer. Dat kan enkel via de chat op onze website of de support op Instagram/Facebook, want alleen zij mogen je persoonlijke gegevens inzien. Hopelijk hoef je niet te lang meer te wachten!
3
0
huuub
Wandelaar
•
14 Berichten
had ik dit eerder geweten had ik hiier niet aan begonnen. Contact krijgen met de chat is bijna onmogelijk en er is geen andere vorm van communicatie.
Ik heb ook geen SIM kaart ontvangen en ben dus momenteel al sinds vorige week niet te bereiken.
Dit is issue bestaat dus al meer dan een jaar en nog steeds volgen ze dezelfde procedure die niet waterdicht is???
0
0
YannickV
Moderator
•
180 Berichten
@huuub , heb je al contact opgenomen via sociale media?
Omdat hey volledig digitaal is worden de simkaarten via een anonieme enveloppe verzonden via Bpost.
Het kan ook zijn dat er een technisch probleem is opgedoken bij de verwerking van je bestelling.
0
0
huuub
Wandelaar
•
14 Berichten
Bottomn line: ze reageren niet of amper in de chat. Het staat al sinds gisteren open en er komt geen reactie.
Nummer overzetten zonder zeker te zijn dat de gebruiker die heeft is echt een no go.
Is het nu zo moeilijk om een mail te maken waar je op bevestigen moet klikken om aan te geven dat je de sim hebt ontvangen?
Of voor mijn part een sms te sturen?
ip daarvan ervan uitgaan dat er nooit technische problemen zijn (waarvan ze dan nu al wel moesten doorhebben dat dat er wel ooit is, of dat BPost een fout maakt) en gewoon de andere sim laten afsluiten is een heel slecht idee. Zoals ik nu al ondervond en anderen ook.
Je zou dan ook denken dat hey hun eigen forum bekijkt en reageert maar dat is dus duidelijk ook niet het geval.
Klanten binnenhalen en diegenen die pech hebben dat is collateral damage precies?
0
0