Beginnend Wegliefhebber
•
4 Berichten
2 nummers wachten al 3 weken om overgezet te worden
Bijna 3 weken geleden voor het eerst de aanvragen ingediend om mijn dochters over te zetten naar Hey Telecom. Nooit een bevestigingsmail gekregen dus de dag erna toch maar even gecheckt of ze de aanvraag ontvangen hadden en de sim kaarten zouden meteen opgestuurd worden. Vrijdag niets in de bus en maandag ook niet dus toch even via de chat contact gehad. Ze hadden wat vertraging maar het zou in orde komen. Weer enkele dagen niets. Kinderen gaan het tweede weekend in zonder abonnement.
Opnieuw contact genomen. Blijkbaar was er een probleem en het zou sneller zijn een nieuwe aanvraag te starten om alles in orde te krijgen. Zo gezegd zo gedaan. nieuwe aanvraag ingestuurd en enkele dagen later (na het weekend alweer) eindelijk de sim kaarten in de bus. Maar nu blijkt dat de sim kaarten niet geactiveerd kunnen worden door problemen met de software. Een excuus dat trouwens eerder ook al eens gebruikt werd.
Nu hebben we dus sim kaarten maar kunnen we ze niet activeren en ze kunnen niet zeggen wanneer het opgelost gaat zijn. Wij beginnen stilaan uit te kijken naar andere alternatieven... Begin de hoop stilaan op te geven dat we ooit geactiveerd geraken hier... Het oude abonnement is door Telenet omgezet geweest naar Pre-pay om de overstap te vergemakkelijken en daar storten we geen geld op omdat we dus niet verwacht haddend dat het zo lang ging duren. Vrij teleurstellende service tot nu toe...

vachtere
Beginnend Wegliefhebber
•
4 Berichten
Hallo,
Ik heb een gelijkaardige negatieve ervaring met Hey 'sim ontvangen maar kan die niet activeren".
Echter de chat-knop doet niets en ik heb dus geen enkel contactmogelijkheid met de support.
Er is bovendien nergens op de website een telefoonnr of email-adres te vinden.
Ik lees dat u wel de chat-knop hebt kunnen gebruiken.
Klopt het?
Grt
Eric
1
0
vachtere
Beginnend Wegliefhebber
•
4 Berichten
Bedankt voor je antwoord.
Ondertussen werd mijn sim-kaart geactiveerd.
De chat-knop werkt wel met Chrome en niet met Firefox of Opera.
Zoiets zouden ze wel mogen vermelden.
In elk geval kreeg ik geen antwoord op mijn vraag maar werkte mijn sim-kaart plots wel.
Triestige naverkoop service....
Mvg
Eric
1
0
vachtere
Beginnend Wegliefhebber
•
4 Berichten
Inderdaad, plots werkte het wel.
Ik had wel een nieuw nr gevraagd en met een 2de gsm getest.
Maar heb geen enkele bevestigingsmail ontvangen. (niet bij bestelling, niet bij activatie) en ook geen enkel contact met de support.
1
0