Hey Mobile M - Promo August 2025
Wat is de inhoud van de Hey Mobile M?
25 GB data en onbeperkt bellen en sms in België? Zoals aangeven op de hoofpagina?
Of maar 10 Gb 300 minuten en 1000 sms zoals detailpagina aangeeft?
Nogal verwarrend en onrustwekkend!
HEt gaat over de tarief aan 9 EUR, tijdelijk verlaagd tot 7 ERU per maand.

Vraag
•
Bijgewerkt
164
3

YousraB
+ nog 15
Moderator
•
Hallo @BenD, Hey! Mobile M biedt inderdaad 25 GB en onbeperkt SMS/bellen aan 7 euro met de promo. Ik heb nergens die 10 GB en 1000 SMS gevonden. Zou je me misschien een screenshot kunnen sturen van waar je dat precies hebt gezien?
0
0
G
Gebruiker
Wandelaar
•
@YousraB Als je vóór het bevestigen van je bestelling de details inkijkt, toont Hey je onderstaande.
Daarin wordt gesproken over 10GB in tegenstelling tot de 25GB van de promotie.
Daarenboven "Tot einde van de promo" in plaats van "Levenslang".
(bewerkt)
0
YannickV
+ nog 14
Moderator
•
@HeyHeyHey , het is wel degelijk 25gb/maand en onbeperkt smsen en bellen (maximum 10.000 smsen en belminuten naar 250 verschillende contacten). Die 2 euro korting is levenslang zolang je dat abonnement behoudt, wat dus neerkomt dat dat wordt aanzien als het einde van je promo.
De 10gb lijkt me eerder een nog niet aangepaste versie van de oudere voorwaarden van het tariefplan.
Ik stel voor dat je contact opneemt met de klantendienst via sociale media of de chatbot, zij gaan je kunnen bevestigen dat het wel degelijk nog een onaangepaste versie van de oudere voorwaarden van de Hey! Mobile M.
0
0