Aspirant Wegliefhebber
•
5 Berichten
Hoe graag wil je klant worden...
Dear community,
Hoe graag wil een mens klant worden en hoeveel moeite moet je daar dan voor doen? Ik ben als business klant van Orange een poging aan het ondernemen om over te stappen naar Hey. tjah... Blijkt héél moeilijk... Iemand een gelijkaardige ervaring? De aanvraag is ondertussen 2 weken geleden gedaan. Meerdere contacten via telefoon met het contactcenter, meerdere pogingen om via chat in contact te komen, maar dat laatste blijkt onmogelijk... De overgang zou binnen de 24uren gebeuren zonder SIM-kaart te moeten wisselen.... pfffff, niet dus...

VossyGamer
Aspirant Hiker
•
128 Berichten
Hey @Steven_G,
Erg vervelend inderdaad. Het is niet normaal dat je zo lang moet wachten. Helaas kunnen wij op dit forum geen technische problemen oplossen. Wij raden je aan om rechtstreeks contact op te nemen met de klantendienst. Wist je dat je hey! ook kan bereiken via telefoon (+32 0 800 855 19)? Als dat ook niet helpt raad ik je aan om een klacht in te dienen bij de Ombudsdienst Telecom, geloof me dat het dan snel opgelost zal worden.
Als dit antwoord je geholpen heeft, is het belangrijk om dit bericht als oplossing te markeren.
Bedankt voor je begrip.
Met vriendelijke groeten,
VossyGamer
1
0
Steven_G
Aspirant Wegliefhebber
•
5 Berichten
ter info... net klacht ingediend bij de ombudsdienst telecom
4
0