Profiel van Steven_G

Aspirant Wegliefhebber

 • 

5 Berichten

Hoe graag wil je klant worden...

Dear community,

Hoe graag wil een mens klant worden en hoeveel moeite moet je daar dan voor doen? Ik ben als business klant van Orange een poging aan het ondernemen om over te stappen naar Hey. tjah... Blijkt héél moeilijk... Iemand een gelijkaardige ervaring? De aanvraag is ondertussen 2 weken geleden gedaan. Meerdere contacten via telefoon met het contactcenter, meerdere pogingen om via chat in contact te komen, maar dat laatste blijkt onmogelijk... De overgang zou binnen de 24uren gebeuren zonder SIM-kaart te moeten wisselen.... pfffff, niet dus...

 

Aspirant Hiker

 • 

128 Berichten

Hey @Steven_G,

Erg vervelend inderdaad. Het is niet normaal dat je zo lang moet wachten. Helaas kunnen wij op dit forum geen technische problemen oplossen. Wij raden je aan om rechtstreeks contact op te nemen met de klantendienst. Wist je dat je hey! ook kan bereiken via telefoon (+32 0 800 855 19)? Als dat ook niet helpt raad ik je aan om een klacht in te dienen bij de Ombudsdienst Telecom, geloof me dat het dan snel opgelost zal worden.

Als dit antwoord je geholpen heeft, is het belangrijk om dit bericht als oplossing te markeren. 

Bedankt voor je begrip.

Met vriendelijke groeten,
VossyGamer

Aspirant Wegliefhebber

 • 

5 Berichten

ter info... net klacht ingediend bij de ombudsdienst telecom

Aspirant Hiker

 • 

128 Berichten

Hey @Steven_G,

Zodra de Ombudsdienst erbij betrokken is, zou je eindelijk een concreet antwoord moeten krijgen. Nu is het vooral een kwestie van afwachten tot ze de zaak oppakken.

Belangrijk om te weten:

Zodra je een klacht hebt ingediend bij de Ombudsdienst, mag je zelf geen contact meer opnemen met de klantendienst van Hey/Orange. Zij moeten nu via de Ombudsdienst communiceren.

Hopelijk wordt je probleem snel opgelost. Hou ons gerust op de hoogte van de uitkomst!

VossyGamer

Aspirant Wegliefhebber

 • 

5 Berichten

Zal ik doen. Hoop doet leven …..

Aspirant Hiker

 • 

128 Berichten

Hey @Steven_G,

Is er ondertussen al nieuws?

VossyGamer

Aspirant Wegliefhebber

 • 

5 Berichten

Na ontelbaar aantal contacten met de klantendienst via telefoon en chat evenals meerdere contacten via de ombudsdienst telecom, ben ik nu (blijkbaar) overgeschakeld. Ik bespaar verdere details. De toekomst zal het uitwijzen.

Loading...