Beginnend Wegliefhebber
•
2 Berichten
Geen verbinding met mobiele data
Ik ben vorige week overgestapt van tariefplan en kan sindsdien niet meer verbinden met mobiele data.
Contact opnemen met de klantendienst heeft geen nut, want die reageren niet. Na uren wachten nog stééds geen antwoord. Dit is ronduit schandalig, ik betaal voor een service en kan er niet eens gebruik van maken. Ik wil graag dat het probleem opgelost is en dat ik hiervoor vergoed word.

Geaccepteerde oplossing
YousraB
Moderator
•
252 Berichten
Hey @Stuutje ,
Het spijt me voor je situatie. 😔 Heb je contact opgenomen via een DM op Messenger of Instagram? Zij zijn daar ook zeer actief. Neem zeker contact op, zodat zij dit zo snel mogelijk kunnen regelen.
Groetjes,
YousraB 😊
2
ettonneg
Aspirant Wegliefhebber
•
4 Berichten
heb hetzelfde probleem!
DM messenger? en ik heb geen instagram...
1
0
Greet
Aspirant Wegliefhebber
•
4 Berichten
Hoe kan je contact opnemen als je geen Messenger of Instagram hebt?
2
0