Profiel van Stuutje

Beginnend Wegliefhebber

 • 

2 Berichten

Geen verbinding met mobiele data

Ik ben vorige week overgestapt van tariefplan en kan sindsdien niet meer verbinden met mobiele data.

Contact opnemen met de klantendienst heeft geen nut, want die reageren niet. Na uren wachten nog stééds geen antwoord. Dit is ronduit schandalig, ik betaal voor een service en kan er niet eens gebruik van maken. Ik wil graag dat het probleem opgelost is en dat ik hiervoor vergoed word.

Geaccepteerde oplossing

Moderator

 • 

252 Berichten

Hey @Stuutje , 

Het spijt me voor je situatie. 😔  Heb je contact opgenomen via een DM op Messenger of Instagram? Zij zijn daar ook zeer actief. Neem zeker contact op, zodat zij dit zo snel mogelijk kunnen regelen.

Groetjes,

YousraB 😊

Beginnend Wegliefhebber

 • 

2 Berichten

Hi YousraB,

 

Ik ben (na 7 dagen) eindelijk geholpen.

 

Fijne avond,

Maarten

Moderator

 • 

252 Berichten

Dag @Stuutje , 

Fijn om te horen dat het in orde is gekomen.

Groetjes,

YousraB 😊

Aspirant Wegliefhebber

 • 

4 Berichten

heb hetzelfde probleem! 

DM messenger? en ik heb geen instagram...

Aspirant Wegliefhebber

 • 

4 Berichten

Hoe kan je contact opnemen als je geen Messenger of Instagram hebt?

Moderator

 • 

180 Berichten

Hey Greet, de klantendienst is 100% digitaal waardoor je enkel via de chatbot of via sociale media (inclusief Twitter) contact kan opnemen.

Aspirant Wegliefhebber

 • 

4 Berichten

Geen contact mogelijk dus 😖👎

Loading...