Profiel van kobevg

Stapper

 • 

2 Berichten

Geen mobiel internet na wijziging abonnement - klantendienst reageert niet

Ik heb gisteren mijn abonnement gewijzigd van XL naar L en sindsdien heb ik geen mobiel internet meer. Het internet-icoon bovenaan het scherm gaat enkele keren aan en uit per seconde. Met mijn andere SIM in mijn toestel heb ik geen probleem, daar kan ik mee surfen.

Ik heb de APN al terug ingesteld, toestel heropgestart en de SIM erin en eruit gestoken.

Het gaat om een Nothing Phone 2A.

 

Ik heb al uren gewacht op de klantendienst via chat, instagram en facebook, maar krijg geen antwoord van een échte mens.

Wandelaar

 • 

17 Berichten

Ik heb net hetzelfde probleem (geen LTE verbinding en icoon dat aan en uitspring, android in mijn gevel)

De 4de provider die deze maand normaal start loopt spijtig genoeg vertraging op. (en de promo's bij de andere concurrenten zijn spijtig genoeg afgelopen)

Beginnend Wegliefhebber

 • 

2 Berichten

Ik heb exact hetzelfde voor; geen mobiele data na tariefwijziging.

Het probleem is verholpen met een andere hey! SIM kaart, dus probleem is niet client-side.

Helpdesk is zonder meer de slechtste ervaring ooit, je staat meerdere dagen 14 uur voor aap en geraakt nooit binnen!

 

Community Manager

 • 

1.8K Berichten

Hallo,

@Kevin_Vis , sorry om dat te lezen 😞

@kobevg , @cyberbug , hebben jullie nog steeds hetzelfde probleem?

Rizlaine

Beginnend Wegliefhebber

 • 

2 Berichten

Bij mij is het intussen opgelost door een vriendelijk iemand, na mijn beklag te moeten doen op facebook.

De juiste mensen zijn er dus wel, alleen zijn ze vermoedelijk met te weinig.

Moderator

 • 

252 Berichten

Hey @Kevin_Vis ,

Blij om te horen dat het in orde is gekomen!

@kobevg & @cyberbug, hebben jullie nog problemen met de dataverbinding? Zijn jullie in contact met de klantendienst van Hey! ?

 

Groetjes, 

YousraB

Beginnend Wegliefhebber

 • 

2 Berichten

Ik heb exact hetzelfde probleem, vertrek morgen op reis, aaaarrrgh! Heb de chat en Messenger open, kan je het proces niet wat versnelen Yousra?

Beginnend Wegliefhebber

 • 

2 Berichten

Voor zij die het zelf willen oplossen en niet eindeloos willen aanschuiven bij customer service:

Voor Android:

  • Instellingen openen.
  • Op verbindingen klikken.
  • Op mobiele netwerken klikken.
  • Op namen en toegangspunten klikken.
  • Op de 3 zwarte puntjes klikken rechts boven.
  • Op Standaard/default instellingen klikken.
  • Op resetten klikken en vervolgens gsm heropstarten.

Deze fix hielp. Thanks, Tekin

Loading...