Aspirant Wegliefhebber
•
4 Berichten
De smartphone en/of het abonnement komen niet in aanmerking.
Hoi,
vandaag de mail aangekregen van de nieuwe tarieven/datalimiet.
Voor een aantal gezinsleden lijkt het intressant om te wisselen van abbo. Zo eenvoudig als het lijkt en wordt voorgesteld in de mail is het blijkbaar niet. Telkens als ik een abonnement wil wisselen krijg ik volgende melding "De smartphone en/of het abonnement komen niet in aanmerking."
Weet iemand hier een oplossing voor of oorzaak van? Via de chat is Hey niet bereikbaar ..
mvg
Tim

VossyGamer
Aspirant Hiker
•
125 Berichten
Hey,
Het is hoogstwaarschijnlijk erg druk, omwille van de aanbodswijzigingen en vele media aandacht. Ik raad je aan om via Messenger je bericht te sturen, zo hoef je niet te wachten op een antwoord in de browser, en kan je alles bijhouden a.d.h.v. je Meta account. Ze reageren naar mijn ervaring altijd in minder dan 48 uur.
VossyGamer
0
PR2800
Aspirant Wegliefhebber
•
13 Berichten
Ik heb hetzelfde probleem. Ook bij mij staat er telkens "De smartphone en/of het abonnement komen niet in aanmerking". Als je antwoord krijgt van de klantendienst en de oorzaak kent, post je dit dan ook op dit forum? Dank. Ik denk dat er nog anderen met hetzelfde worden geconfronteerd.
0
0
Dixit
Bewezen Wegliefhebber
•
31 Berichten
Dat was bij mij ook twee dagen en nu kan ik weer kiezen. 't Is te zeggen: ik heb niet helemaal tot de daadwerkelijke wijziging doorgeklikt, want ik zit al op de beste formule.
Het lijkt erop, dat aangezien iedereen naar een andere formule is gezet, ze de mogelijkheid tot wijzigen even hebben geblokkeerd. Verstandig, want anders wordt het chaos. Voor je het weet heb je Telenetiaanse Toestanden en dat willen we natuurlijk niet.
0
0
PR2800
Aspirant Wegliefhebber
•
13 Berichten
Dag Dixit, dank voor je antwoord. Voor sommige van mijn abonnementen (ik beheer er 4 van mijn gezin) kan ik al veranderen maar bij andere staat er nog steeds "De smartphone en/of het abonnement komen niet in aanmerking." Nog even geduld, veronderstel ik ...
0
0
jeroenv
Stapper
•
1 Bericht
heb hetzelfde probleem, al enkele weken. via de app kan ik het verbruik van die nummers zelfs niet meer consulteren wegens een andere error. al 2 tickets geopend, zonder een oplossing. ik wil dus van een 20GB boost naar een Mobile M tarifef gaan, maar kan niet. misschien moet ik maar naar een andere operator gaan dan😔? iemand tips voor mij?
0
0