charlyP15's profile

Wandelaar

• 

2 Berichten

Roaming

Hallo,

ik ben nu al 2 dagen in Frankrijk en mijn roaming werkt niet. Ik heb wel een icoontje van 3G in de rechterbovenhoek, maar surfen op internet lukt niet (foutmelding). Ik had hetzelfde onlangs voor in Italië. 

De klantendienst stelde voor om netwerk te resetten of 5 x handmatig een ander netwerk te zoeken en sloten daarna de zaak, maar ook dat lukt niet. Kan iemand me helpen? 

Community Manager

• 

1.9K Berichten

Hallo @charlyP15 ,

Heb je de klantendienst opnieuw gecontacteerd? Hebben zij nagekeken of roaming wel geactiveerd is op je abonnement? Als je je simkaart in een ander toestel steekt, heb je dan hetzelfde probleem?

Wandelaar

• 

2 Berichten

@Rizlaine​ Ik heb de klantendienst gecontacteerd, maar het dossier zou afgesloten zijn, hoewel er nog geen oplossing is. Volgens de informatie op My Hey zou roaming geactiveerd zijn. Als ik mijn sim in een ander toestel steekt, werkt de roaming wel. Ik ben intussen ook met mijn toestel naar een winkel geweest; zij hebben hem uitvoerig getest en alles was normaal/ de instellingen stonden allemaal juist. 

Moderator

• 

297 Berichten

@charlyP15, Heeft de klantendienst je dossier opnieuw geopend? Het kan gebeuren dat een dossier wordt afgesloten, maar indien het probleem niet opgelost is, dienen zij je dossier opnieuw te openen.

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K

• Promeneur expérimenté

• 

354 Berichten

354

• Moderator

•