Aspirant Wegliefhebber
•
3 Berichten
Moeizame overstap van Orange naar Hey voor internet
Half januari hebben wij telefonisch de overstap van Orange naar Hey aangevraagd voor 2x gsm en een internet abo.
De gsm's werden naadloos overgezet, de overstap voor internet verloopt momenteel problematisch. Wekenlang niets van gehoord. Op donderdag 26/02 bleek onze internetverbinding plots afgesloten. Na meermaals bellen met de hey/ orange helpdesk kon men ons dan toch de reden zeggen: de lijn is niet actief meer (dossier aangemaakt onder het nummer 69993361). Men heeft dus schijnbaar het orange abo stopgezet, maar de hey verbinding niet geactiveerd.
Op maandag 03/05 werd het dossier in escalatie gezet: in theorie moet dit erna binnen de 48u opgelost zijn. Heden avond 05/03 nog steeds geen internet, al dag zeven.
Ik stel mij hier toch ernstige vragen bij. Bij zo een "interne" overstap weet men toch dat men meteen de lijn weer moet activeren, of niet uitschakelen in de eerste plaats? Misschien dat iemand hier raad weet hoe dit op te lossen, want bij de helpdesk komt men niet verder dan "wij vragen u om nog even geduld te hebben".