Wandelaar
•
2 Berichten
Usa gebeld en het is niet waar
Ik heb zogezegd 24december usa gebeld 27 min , terwijl ik maar 1 Belgisch nummer heb gebeld . Dit kan toch niet . Stel u voor dat dit nog gebeurd. Stel je voor , je moet iets betalen en het is niet van jou . Zelfs samsung ligs 24 December niets . Ze zeggen de orange logs zijn niet fout . Sorry ik wed mijn leven erop dat mijn nummer niet gebeld heeft usa en ik kan geen Engels. Plus samsung staat geblokkeerd op nummers buiten Europa. En ik de zak per ongeluk kan ook niet . Kan niet open en dan zou de nummer in de lijst staan. Ook niet .
Ik was van dag 3 bij hey , nooit 1 probleem tot nu . Ik ben er echt van gedaan. Ze zeggen via chat 50% the crediteren. Maar das nog 25% niet van mij . De 23ste lag wel het net plat bij orange . Had smsje ervoor . Ik ben zeker daar is iets niet juist . En via WhatsApp reageert de persoon ook niet meer voor crediteren. Compleet machteloos. Zijn er nog mensen die dit voor hadden. Want mijn gsm heeft geen usa gebeld. Juist bol.com en apotheek. Vanaf 18h in de vest tot 35 omdat het kerst was . En niemand kan hem openen .aleen ik
Vraag
•
Bijgewerkt
99
1
0

Officiële oplossing
Rizlaine
+ nog 18
Community Manager
•
Hallo @Zipke4000 ,
Ik heb de foto’s van je facturen verwijderd omdat er privé-informatie op stond, zoals gsm-nummers… Heb je al een antwoord gekregen van de klantendienst voor de kredietnota? Op het forum hebben we geen toegang tot je dossier, we kunnen alleen algemene antwoorden geven.
0
0