Stopzetten vast internet en mobiel nummer behouden
Hallo,
Wegens een verhuis moeten wij ons vast internet abonnement bij hey! opzeggen. Onze mobiele abonnementen en nummers moeten wel behouden blijven.
Als we het online webformulier in willen vullen en hierbij aanduiden dat we enkel ons vast internet willen opzeggen moet ik toch nog steeds onderaan de pagina aanduiden dat ik bevestig dat ik mijn mobiel nummer opzeg. Zie screenshot hieronder. 
Maar ik wil helemaal niet dat mijn nummer wordt opgezegd. Het niet aanvinken is geen optie, want is verplicht aan te duiden op verder te kunnen.
Kan iemand mij helpen of hoe anderen dit in mijn positie hebben kunnen oplossen? Via de chat op de website en via facebook Messenger komt er geen reactie (probeer al de hele week meerdere keren per dag).
Alvast bedankt!
Vraag
•
Bijgewerkt
70
4
0

YannickV
+ nog 14
Moderator
•
Hey Nick, jammer om te lezen dat je problemen ondervindt om je abonnement stop te zetten. Is dit ondertussen gelukt?
0
N
Nickel28
+ nog 1
Wandelaar
•
Wij hebben nog geen oplossing gevonden, de Hey! chat heeft ons naar het nummer 5000 laten bellen om het op te zeggen, maar dit is enkel voor Orange klanten. Alle hulp is dus nog meer dan welkom daar wij ondertussen al verhuisd zijn en internet voor niets aan het betalen zijn.
0
0
YannickV
+ nog 14
Moderator
•
@Nickel28, aangezien dit enkel een forum is kan ik je enkel aanraden om via sociale media te contacteren, daar moet je de pagina niet open laten staan voordat je een antwoord hebt van de klantendienst.
0
0
ronaldvlaeminck
Stapper
•
Hallo,
Uw internetlijn heeft ook een nr (zie factuur). Op het eerste blad van het formulier kies je voor het stopzetten van vast internet, met behoud van mobiele nummer(s)
mvg
Ron
0
0