Welkom
Nieuwe topic startenDiscussie
Vastgepind
Hoe werkt de hey! community?
Blij je hier te zien! Ik heb een klein overzicht gemaakt van wat jullie kunnen doen in de hey! community 🤔 Je zal zien 😉 , het is helemaal niet ingewikkeld 🙂 Hoe schrijf je je in? Ga naar de community.Kies jouw taal door te klikken op FR of NLKlik op het icoon rechts bovenaan.Selecteer "registrer
Artikelen
•
Goed starten
730
0
0
Vastgepind
Charter van de community
Hallo! Dit is jouw ruimte! Vergeet niet dat je het met de andere leden en het hey! team deelt. Hier zijn de dingen die je moet weten om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt. Wees respectvol!De basis. Respect is niet onderhandelbaar! Persoonlijke aanvallen, spot, provocaties, beledigingen of op
Artikelen
•
Goed starten
578
0
0
Aansluiting
Onderwerp: Dringende klacht: Nog steeds geen netwerk na overstap – Onmiddellijke actie vereist [ Beste hey! klantendienst, Dit is een laatste herinnering. Ik wacht nu al ruim een dag op een reactie en mijn mobiele aansluiting werkt nog steeds niet. Mijn oude BASE-simkaart is gedeactiveerd, maar mijn
Vraag
•
Goed starten
46
1
0
Dringend: Geen service na overstap – Onacceptabele wachttijd
heb vanmorgen om 09:30 al contact met jullie opgenomen over mijn simkaartactivatie, maar tot op heden heb ik nog steeds geen enkele reactie ontvangen. Mijn oude BASE-simkaart is al uren geleden gedeactiveerd, waardoor ik momenteel volledig onbereikbaar ben. Dit is voor mij absoluut onaanvaardbaar. A
Vraag
•
Goed starten
42
1
0
Geen simkaart toegekomen
Dik 2 weken geleden alles in orde gebracht. Tot op heden nog steeds geen simkaart..
Vraag
•
Goed starten
34
0
0