Discussie

• Vastgepind

Hoe werkt de hey! community?

Blij je hier te zien! Ik heb een klein overzicht gemaakt van wat jullie kunnen doen in de hey! community 🤔 Je zal zien 😉 , het is helemaal niet ingewikkeld 🙂 Hoe schrijf je je in? Ga naar de community.Kies jouw taal door te klikken op FR of NLKlik op het icoon rechts bovenaan.Selecteer "registrer

Artikelen

• 

Goed starten

724

0

0

• Vastgepind

Charter van de community

Hallo! Dit is jouw ruimte! Vergeet niet dat je het met de andere leden en het hey! team deelt. Hier zijn de dingen die je moet weten om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt. Wees respectvol!De basis. Respect is niet onderhandelbaar! Persoonlijke aanvallen, spot, provocaties, beledigingen of op

Artikelen

• 

Goed starten

571

0

0

• Kosten telenet

Bij mijn opzegging van mijn telenet contract naar hey zijn jullie blijkbaar vergeten om mijn contract voor vaste telefonie op te zeggen. Hierdoor krijg ik nu altijd meldingen van telenet dat ik openstaande facturen heb. Ik heb naar hen gebeld en zij zeggen dat jullie ( Hey ) dit moeten oplossen. Wil

Vraag

• 

Goed starten

11

1

0

• Nieuwe simkaart

Beste, Ik heb 10 augustus een nieuwe simkaart aangevraagd. Deze is nog steeds niet toegekomen. Kan u kijken wat er mis is gelopen?

Vraag

• 

Goed starten

18

0

0

• bestelling

beste ik heb net een bestelling geplaatst online, dit is voor internet thuis een 3 abonnement voor gsm . kan jij kijken voor mij als alles goed verlopen is? dit is bestelnummer:70006706 bedoel was om deze te bestellen op naam van mijn bedrijf?

Vraag

• 

Goed starten

17

1

0

• Update van het hey!-communityreglement!

Hallo allemaal, Om een aangename, respectvolle en veilige plek voor iedereen te garanderen, hebben we het communityreglement bijgewerkt. Wat is er veranderd? Het reglement is nu duidelijker over: het verbod op persoonlijke aanvallen, in elke vormde herinnering dat bepaalde woorden en uitspraken niet

Artikelen

• 

Goed starten

109

0

Onderwerpen (1)

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

2K Berichten

2K