Welkom
Nieuwe topic startenDiscussie
Vastgepind
Hoe werkt de hey! community?
Blij je hier te zien! Ik heb een klein overzicht gemaakt van wat jullie kunnen doen in de hey! community 🤔 Je zal zien 😉 , het is helemaal niet ingewikkeld 🙂 Hoe schrijf je je in? Ga naar de community.Kies jouw taal door te klikken op FR of NLKlik op het icoon rechts bovenaan.Selecteer "registrer
Artikelen
•
Goed starten
708
0
0
Vastgepind
Charter van de community
Hallo! Dit is jouw ruimte! Vergeet niet dat je het met de andere leden en het hey! team deelt. Hier zijn de dingen die je moet weten om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt. Wees respectvol!De basis. Respect is niet onderhandelbaar! Persoonlijke aanvallen, spot, provocaties, beledigingen of op
Artikelen
•
Goed starten
561
0
0
Update van het hey!-communityreglement!
Hallo allemaal, Om een aangename, respectvolle en veilige plek voor iedereen te garanderen, hebben we het communityreglement bijgewerkt. Wat is er veranderd? Het reglement is nu duidelijker over: het verbod op persoonlijke aanvallen, in elke vormde herinnering dat bepaalde woorden en uitspraken niet
Artikelen
•
Goed starten
99
0
Vastgepind
Happy to see you!
Goed je te zien! Dit platform is de plaats waar je de community en het hey! team kan vinden. Hier leg ik het doel en de basis van het forum uit! Je kan je ideeën delen, de leden van de community leren kennen 🙂 , tips en tricks met hen uitwisselen in het forum gedeelte. Co-creatie is de basis! Het d
Artikelen
•
Goed starten
538
1
Rangen en badges
Hallo ! Om het nog leuker te maken 🙂 , hebben we een aantal badges en rangen geactiveerd die je kan krijgen door regelmatig deel te nemen aan de community! 😉 Je begint op het wandelaars niveau, je zal beetje bij beetje de andere niveaus ontdekken. Ik laat je de berg beklimmen! Hoe meer je je ideeë
Artikelen
•
Goed starten
482
0
0