Beginnend Wegliefhebber
•
1 message(s)
Nieuwe activatie - geen mobiel internet
Hej,
Telefoon Motorola G53 - 5G - nieuw abonnement
Ik heb net mijn sim gekregen, alles geactiveerd, account aangemaakt enz... Bellen werkt, SMS werkt enkel mobiel internet werkt niet. 5G (of 4g(+)) icoon licht even op, er staat dan een uitroepteken in het signaalveld en het 5G icoon wordt terug donker. Dit in een loop.
Ik heb de standaard internet instellingen geprobeerd (mworld.be), herstart, geen oplossing. Ik heb de FAQ gevolgd op https://www.heytelecom.be/nl/hulp-en-support/technische-vragen/hoe-stel-ik-mijn-smartphone , nieuwe APN gemaakt, deze ook gekozen, toestel herstart, geen oplossing. Op dit forum vond ik gelijkaardige problemen, opgelost met een reset naar de standaarinstllingen. Uitgevoerd, toestel herstart, geen oplossing.
Wat kan ik nog doen?
Gaia
Ervaren Wegliefhebber
•
56 messages
il y a 2 mois
Simkaart uit halen gsm uitzetten
Simkaart terug in steken en gsm aanzetten
0
Rizlaine
Promeneur expérimenté
•
1.8K messages
il y a 2 mois
Hallo @custk9 ,
Heeft het antwoord van @Gaia je geholpen?
0
0