Beginnend Wegliefhebber
•
1 message(s)
Ik kan geen account aanmaken
Hallo, ik ben al 3 dagen klant bij hey!telecom maar kan nog steeds geen account aanmaken om mijn verbruik te zien, mijn facturen te kunnen betalen etc. Ik probeer al de hele tijd iemand te bereiken of met iemand te spreken maar dit lukt niet zowel op sociale media als via de website. Ben hier echt niet van gediend

Rizlaine
Community Manager
•
1.8K messages
Hallo @M_A ,
Heb je nog steeds hetzelfde probleem?
Je moet op dezelfde dag als de activering toegang hebben tot jouw customer zone.
De klantendienst moet een technisch dossier voor je openen
Rizlaine
2
0
PhilippeV
Beginnend Wegliefhebber
•
3 messages
Hallo, ik heb hetzelfde probleem. Mijn simkaart is sinds deze morgend geactiveerd. Ik wil me nu een account aanmaken maar dit lukt niet. Ik dacht dat de registratie gelukt was maar dan kon ik even later dan weer niet inloggen met de gegevens die ik had opgegeven. Ben echt radeloos nu. Weet niet meer wat ik kan doen ;-(
1
0
vraag
Aspirant Wegliefhebber
•
3 messages
hallo, ik kan ook geen account maken. Derde poging met simkaart, nu lijken we activering te krijgen, maar voor een account te maken verwijst men naar een sms-code, maar wij ontvangen geen sms omdat het lijkt of we nog steeds geen mobiel internet hebben. Help! Facebook en chat al avonden en dagen geprobeerd!
1