Anns's profile

Aspirant Hiker

• 

9 Messages

Simkaart niet ontvangen

Ik heb aanvraag gedaan om mijn nummer over te zetten van yoin naar hey. Ik heb nog geen fysieke simkaart ontvangen maar mijn nummer is al overgenomen door hey. Dus ik kan niet meer bellen of gebeld worden. Klantendienst onbereikbaar.

Solution officielle

Community Manager

• 

2.1K Messages

Hallo @Anns 

Aiaiai, dat is echt niet leuk 😕 Het is mogelijk dat de simkaart naar het verkeerde adres werd gestuurd.

Je moet zeker contact opnemen met onze klantendienst om een nieuwe simkaart aan te vragen. Als ik het goed begrijp, heb je de klantendienst nog niet kunnen bereiken. Kan je het eens proberen via dit WhatsApp-nummer?  +32 493 80 79 06

Aspirant Hiker

• 

9 Messages

Na een week nog altijd geen simkaart en dus ook geen telefoonverbinding!! Contact gehad met klantendienst via whatsapp . Veel excuses en beloftes maar geen oplossing. Hey = slechtste operator ooit. Ik raad dan ook iedereen af om bij Hey te gaan. 

Aspirant Hiker

• 

9 Messages

Eindelijk simkaart ontvangen maar kan ze niet activeren. Ik krijg volgende melding: Sorry, we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog even nakijken?

via whatsapp krijg ik geen oplossing. Dus ben ik nog altijd onbereikbaar. Binnenkort stap ik over naar andere operator want ik ben het beu met Hey

Community Manager

• 

2.1K Messages

@Anns​  Hallo

Kan je ons contacteren via onze sociale media, Facebook of Instagram?  Je kan daar rechtstreeks met een medewerker praten.

Het spijt me om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad. Ik hoop dat ondertussen alles in orde is voor jou en dat je een oplossing of een tegemoetkoming hebt gekregen.

Nos super contributeurs

Voir plus
  • Community Manager

• 

2.1K Messages

2.1K

• Promeneur expérimenté

• 

433 Messages

433

• Moderator

•