Profil de Jelien

Beginnend Wegliefhebber

 • 

3  messages

GSM heeft andere mast opgepikt van een land zonder roaming, terwijl ik in een land met roaming zat.

Ik ben op reis geweest naar Corfu dat naast Albanië ligt. Een paar keer heeft mijn gsm het signaal opgepikt van Albanië ipv Corfu. Hierdoor moet ik 60 euro meer betalen dan normaal. 

Via de chat had ik meteen contact opgenomen op het moment zelf dat ik berichten had gekregen dat ik 60 euro buiten bundel was. Zij vertelde mij toen dat ze dit gingen rechtzetten wanneer ik mijn factuur had gekregen. 

Na het krijgen van mijn factuur heb ik contact opgenomen via de chat. Tevergeefs blijkt... Die chat is niet bereikbaar, telkens moet je 3uur wachten voor je een antwoord krijgt. Na 20 keer proberen heb ik uiteindelijk iemand gekregen in de live-chat. Zij vertelde mij dat ze hier niets aan konden doen en dat ik hier berichten van had ontvangen dat ik buitenbundel zat. Het gaat om 5 sms berichten en 87 MB data. 

Zijn er mensen die dit nog voor hebben gehad? Is hier een oplossing voor? 

Community Manager

 • 

1.8K  messages

Hallo @Jelien ,

We sturen altijd een sms om je te laten weten dat je op een ander netwerk zit... 😞

Je kan de lijst met roamingtarieven hier bekijken

Rizlaine

 

Aspirant Wegliefhebber

 • 

9  messages

Ik heb hetzelfde aan de hand, maar dan met Duitsland en Zwitserland. 😞 
En wat die sms betreft die jullie sturen, die ontvang ik niet meer, dat heb ik ook al eens aangekaart een paar jaar geleden, nooit een oplossing voor gevonden.
Chat reageert inderdaad niet...

Beginnend Wegliefhebber

 • 

1  message(s)

Ik ben deze week terug van Corfu en heb net hetzelfde probleem.
Tijdens het autorijden kreeg ik om 10h45 een sms dat ik in het buitenland ben. Om 10h47 kreeg ik de sms dat ik mijn bundel opgebruikt heb. Moet ik deze 60euro toch betalen aangezien ik nooit de tijd heb gehad om te reageren + ik ben nooit in Albanië geweest (ook niet voor 2minuten).

Moderator

 • 

180  messages

Hey Kevin, heb je al contact opgenomene met onze klantendienst  via social media of via de chat?

Moderator

 • 

180  messages

Hey Kevin, heb je al contact opgenomene met onze klantendienst  via social media of via de chat?

Loading...