Beginnend Wegliefhebber
•
4 Berichten
Geen support, geen registratie ...
https://register.heytelecom.be/nl/maak-klant meldt "Dit emailadres is reeds in gebruik"
https://register.heytelecom.be/nl/vergeten-wachtwoord meldt "Het ingevoerde e-mailadres is ongeldig. Kijk jij dit even na?"
https://brand-messenger.app.khoros.com/images/orangebelgium/business … De chat van Hey!
om 21u07 : Hallo! …
en om 21:08 : Ga niet weg, mijn collega zal dit zo dadelijk overnemen. 😉 …
en om 21u52 : nog steeds wachten op die collega die dadelijk over zou nemen ...
Welk een kletskoek is Hey! eigenlijk? Kan niet eens registreren. En hoe betaal je een factuur die je niet kan zien omdat je geen account kunt aanmaken?

Tim
De Influencer
•
28 Berichten
Hey @bnb, ik begrijp dat het een vervelende situatie voor je is. Het zou meer dan normaal moeten zijn om gewoon toegang te hebben tot je facturen. Als het lang duurt via de website en je sluit de pagina, dan verdwijnt ook de chat voor jou. Ik zou je aanraden om de de support te contacteren via een privébericht op Instagram of Facebook via Messenger. Alleen zij hebben toegang tot je persoonlijke gegevens en kunnen kijken waar het precies misgaat met de inloggegevens van je account. Hopelijk geraakt het via die weg snel opgelost!
3
YannickV
Moderator
•
180 Berichten
Hey bnb, kan je nogmaals de chat gebruiken? Het gebeurt dat er 's avonds minder agenten zijn die werken waardoor het langer kan duren cvoordat deze kan worden opgenomen. De chatbot stelt enkel die vragen zodat de agenten sneller en duidelijker een overzicht hebben welke je vraag hebt. Hey! staat er namelijk om bekend dat de klantendienst enkel digitaal te bereiken is.
2
0