Profiel van astr

Beginnend Wegliefhebber

• 

2 Berichten

Dataverbruik

Ik merk dat mijn dataverbruik afwijkt bij hey en mijn router. Nochtans wordt er enkel data verbruikt en geen sms en telefoon. Hoe komt dat? Ik vind de gegevens van verbruik niet transparant. M vr gr,

Moderator

• 

252 Berichten

Hallo @astr ,

Ik ben niet zeker of ik je vraag goed heb begrepen. Kun je me meer uitleg geven over je probleem?

Groetjes, 

Yousra

Beginnend Wegliefhebber

• 

2 Berichten

Mijn router tp link geeft 1 gb dataverbruik verschil aan tegenover de hey app in het nadeel van hey (stand vandaag na 7 dagen verbruik).

Ik gebruik enkel data (geen telefoon, sms,..) dus zou dit verbruik gelijkaardig moeten zijn. Niet?

Is deze vraag nu duidelijk?

m vr gr,

astr

Moderator

• 

252 Berichten

Dag @astr , 

Bedankt voor de uitleg. Je kunt hiervoor het beste de klantendienst van Hey! via Messenger of Instagram contacteren, zodat zij dit door de technische dienst laten nakijken

Groetjes, 

Yousra

Wandelaar

• 

11 Berichten

Tiens, dat overkomt mij ook.
Ik heb 160+40GB=€25. In de verbruiksapp wordt eerst het 40GB-blok opgebruikt, dan het 160GB-blok. Het verbruik klopt precies met wat de router vermeldt.
Sinds kort staat er "een 2de 40GB-blok". Desgevraagd meldde de chat dat ik zgz een 40+40-promotie had/heb, dus 160+40+40. Is me totaal onbekend, ik heb de promo 160+40, niks meer. Is prima voor mij.
Het eerste, 'originele' 40GB-blok laat momenteel nog steeds het correcte verbruik zien. 160GB-blok is nog ongebruikt.
Maar dat 2de nieuwe 40GB-blok verbruikt óók data, tegelijkertijd, allicht van iemand anders? Vooralsnog geen probleem. Maar wat als dat 2de blok "op" is? 
Ik wacht het af... Maar ik vind het een onduidelijke weergave.

Moderator

• 

252 Berichten

Hey @peerweb, is je probleem ondertussen opgelost? Heb je contact opgenomen met onze klantendienst? 

Wandelaar

• 

11 Berichten

Hoi @YousraB,

Het antwoord van de chat was dat ik zgz 160+40+40 zou hebben. Ik ben nu zeker dat zo'n promo 240gb nooit bestaan heeft. Heb het hen dus niet meer gevraagd.

Ik heb het wel i/d gaten gehouden. Dat 2de blok +40 is een "ongewenste echo" die bijna tegelijk en bijna even snel opgebruikt wordt als het juiste 1ste blok +40. Heb gewacht tot beide +40-blokken opgebruikt zijn en nadien volgde het my-hey verbruik weer vrijwel hetzelfde (zelfs wat minder) als het flybox-verbruik. M.a.w. ik ondervind geen nadeel.

Kijk even naar de screenshot (myhey naast flybox): op dat moment is het originele 40blok opgebruikt en 10 van 160blok opgebruikt. Dat komt overeen met 50 v/d flybox. Het 2de blok +40 is totaal te negeren net zoals de :240-titel.

Als 't niet vreemder wordt: geen probleem. 
Ik kan evt. altijd dit abonnement opzeggen en een nieuw aanvragen waardoor de echo verdwijnt. Het is immers een scherpe prijs.

Dank voor het opvolgen.

Moderator

• 

252 Berichten

Hey @peerweb, Ik heb ook op je eigen post ook gereageerd en een extra tip gegeven. Ik denk inderdaad dat de 40 GB-counter dubbel wordt weergegeven. Je hoeft hiervoor je abonnement niet te wijzigen, onze technische dienst kan dit nakijken en regelen. 🙂

Loading...