Profil de Ts

Beginnend Wegliefhebber

 • 

2  messages

1 dag klant en nu al spijt!!

Gister de installateur langs gehad, heeft de modem geïnstalleerd maar er moest nog iets geactiveerd worden. Zou meteen gebeuren. Installateur vertrekt en een uur later was mijn oude internetverbinding weggevallen. Nu zit ik al 2 dagen zonder internet en geen reactie op de chat!! 7/7 chat?? Wat een farce!!! Heb nu al spijt dat ik ben overgestapt van Mobile Vikings naar jullie!!

Wandelaar

 • 

6  messages

ik ben klant sinds 07/02/2024, juist factuur gehad van 39 euro voor internet, normaal gezien zou ik dit aan 29 euro  hebben de eerste 3 maanden... heb al spijt van de overschakeling van Proximus naar Hey, ben nu al uren aan het wachten op antwoord.... Als ik ten laatste morgen niks gehoord heb of gelezen schakel ik terug over en wordt de factuur NIET betaald. Je hebt recht als klant om binnen de 14 dagen op te zeggen na oplevering zonder een vergoeding te betalen 

Community Manager

 • 

1.8K  messages

Hallo @Ts ,

Sorry om dat te lezen 😞
Heb je nog steeds hetzelfde probleem?

Rizlaine

Beginnend Wegliefhebber

 • 

2  messages

Nog steeds dezelfde probleem. Iedere dag een 40 minuten aan de lijn gehangen met de  technische dienst van Hey/ Orange. Vandaag lag zelfs hun systeem eruit. Moest morgen nog maar eens terugbellen. Wat een amateuristische gedoe daar!!

Loading...