Wandelaar

• 

5  messages

Geen internet, modemprobleem

Gisteren middag merkt vrouw op dat we geen internet hebben. Ze neemt contact op met klantendienst via Whatsapp want chat werkte niet en die geeft standaard antwoord: algemene storing, max 8 uur (toevallig termijn compensatie). Ik kom 's avonds thuis, reset de modem en heropstart die en merk meteen dat die in een bootloop vast zit. Ik neem terug contact op klantendienst (via chat moest ik gsm nummer ingeven maar kon niet type, go figure) via Whatsapp en stuur video van modem door. Toch blijft men beweren dat er algemene storing is en dat men tot 22h bereikbaar is. Om 19h30 probeer ik opnieuw de modem hierop te starten en die geeft kortsluiting met hoofdschakelaar eruit. Alles terug opgezet maar modem is dood. Neem terug contact op met klantendienst maar je raadt het al: 0 reactie.

Dus nu zitten we hier zonder internet, met kapotte Orange modem (nooit vervangen geweest bij overstap) en een onbereikbare en onbetrouwbare klantendienst...

Solution officielle

Community Manager

• 

1.9K  messages

Hallo @JuneElno ,

Bedankt voor je feedback, fijn om te lezen dat er een oplossing is gevonden!

Ter info, wij bieden geen modemruil aan in de shop, daarvoor moet je via de klantendienst gaan.

Wandelaar

• 

5  messages

Er is een Orange winkel in de buurt, ga straks contact opnemen als die open gaat maar waarschijnlijk kunnen we de modem daar niet omruilen want 'geen Orange klant'...

Wandelaar

• 

5  messages

Orange winkel niet bereikbaar dus toch maar eens geprobeerd om Orange klantendienst zelf te bellen. En kijk binnen de 2 minuten iemand aan de lijn en vervanging modem ingeboekt. Weliswaar pas op vrijdag 5 december. 11 dagen zonder internet... Dat wordt compensatie

Wandelaar

• 

86  messages

Heb je al terug internet ??

Loading...