DiederikTirry's profile

Wandelaar

• 

4 Berichten

Dringend - nieuwe router nodig

Een maand geleden ben ik overgestapt van Orange naar Hey. Ik heb bij de overstap al melding gemaakt dat mijn router diende vervangen te worden, omdat die elke dag crashte.

De eventlog van de admin module geeft elke minuut errors.

Jullie hebben echter besloten om vanop afstand mijn router te switchen naar Hey. We zijn nu enkele weken verder, en de router is nu helemaal dood (zoals verwacht)

Ik probeer jullie al sinds gisteren te bereiken, maar klantenservice is totaal ondermaats. De chatbot zou zogezegd met een medewerker doorverbinden, maar er gebeurt niets.

Graag zo dringend mogelijk een afspraak met een technieker om een nieuwe router te komen installeren. 

Vriendelijke groeten

Wandelaar

• 

4 Berichten

@Rizlaine Beste, ik probeer via alle mogelijke kanalen jullie te bereiken, maar krijg geen respons. Kunnen jullie mij asap contacteren? 

Wandelaar

• 

4 Berichten

@YousraB Beste, ik probeer via alle mogelijke kanalen jullie te bereiken, maar krijg geen respons. Kunnen jullie mij asap contacteren? 

Wandelaar

• 

4 Berichten

@YannickV Beste, ik probeer via alle mogelijke kanalen jullie te bereiken, maar krijg geen respons. Kunnen jullie mij asap contacteren? 

Wandelaar

• 

3 Berichten

Aiai da ziet er iere schone klantenservice uit

Wandelaar

• 

127 Berichten

Is een community,  is enkel voor klanten die elkaar proberen te helpen.

Klantendienst moet je via de andere kanalen proberen te bereiken.

Wandelaar

• 

127 Berichten

Desnoods bellen naar Orange zelf en uw verhaal doen voor nieuwe modem. 

Of stuur een bericht via whatsapp onderaan hun website, waar je 2 groene bolletjes ziet.

Officiële oplossing

Community Manager

• 

2.1K Berichten

Hallo @DiederikTirry 

Ik begrijp dat het vervelend is om zonder internet te zitten. 😕 Heb je ondertussen een antwoord gekregen van de klantendienst?

Zo niet, dan raad ik je aan om ons rechtstreeks te contacteren via Facebook of Instagram. Daar kun je meteen met een medewerker praten.

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

2.1K Berichten

2.1K

• Promeneur expérimenté

• 

433 Berichten

433

• Moderator

•