Aspirant Wegliefhebber
•
4 messages
Hey Boost (20 naar 40GB) fout weergegeven in My Hey app.
Ik was aangenaam verrast toen ik een mail kreeg dat mijn Hey Boost tot 40GB nu reeds werd doorgevoerd en ik geen 10 maanden meer zou moeten wachten. Echter, wanneer ik ga kijken in My Hey! app, wordt het weergegeven alsof ik reeds 20+ GB heb opgebruikt van de 40, hetgeen niet het geval is. Op mijn smartphone kan ik nakijken hoeveel data ik reeds gebruikt heb deze maand (~200 MB) maar de app zegt dat ik 20GB + ~200 MB heb verbruikt.
Niet zo enorm belangrijk, want ik heb nog nooit meer dan 10GB gebruikt (ook niet bij vorige operatoren), maar ik was benieuwd of er andere mensen hetzelfde probleem hebben. Bijkomend, hoop ik natuurlijk wel dat het in de toekomst wel gewoon correct zal worden weergegeven in de app.
VossyGamer
Aspirant Hiker
•
125 messages
il y a 1 an
Hey
Men heeft eenmaal 20GB extra verbruik toegevoegd zodat de verhouding voor de maand van de wijziging zou kloppen. Op de dag dat je bundels hernieuwen (dat je verbruik wordt gereset) zal je vanaf dan altijd de volle 40 GB kunnen gebruiken. Het klinkt een beetje ingewikkeld, maar geen zorgen. Dit klopt, en je zal binnenkort de volledige 40 GB kunnen gebruiken! Dit is idem bij mij.
VossyGamer
1
Kurt153
Bewezen Wegliefhebber
•
26 messages
il y a 1 an
Blij te horen dat ik niet de enige ben, plots gaf mijn app en ook op de website aan dat ik ineens 20 GB had verbruikt
0
Kurt153
Bewezen Wegliefhebber
•
26 messages
il y a 1 an
En bij mijn ander telefoonnummer van hey(zoon) met dezelfde formule was het niet zo???
5
0