vandammel's profile

Wandelaar

• 

4 Messages

verkeerde facturatie data Zwitserland

beste,

bij het binnenrijden in zwitserland begin juli, kreeg ik een sms die me zei dat er 0,001 euro per megabyte zou berekend worden. (ik had wat dataverbruik door google maps)
luttele minuten erna kreeg ik nog sms'en die meldden dat een limiet van 60 euro is bereikt en de data wordt stopgezet.

de factuur er vervolgens voor 2,7 GB verbruik 60 euro aangerekend.

een dergelijk verbruik op slechts enkele minuten is onmogelijk met google maps.
ook is de prijs vervolgens fout berekend.

ditzelfde is ook voorgevallen bij mijn partner op hetzelfde moment.

graag ontvang ik de correcte facturen!

Solution officielle

Community Manager

• 

2.1K Messages

Hallo @vandammel ,

Voor je vraag kan je best rechtstreeks contact opnemen met onze klantendienst. Je kan hen bereiken via dit WhatsApp-nummer +32 493 80 79 06, de chat of onze sociale media (Facebook en Instagram).

Zij kunnen je verbruik controleren en nagaan of er een fout in de facturatie is.

Het is ook mogelijk dat een andere app mobiele data heeft gebruikt, bijvoorbeeld voor een update op de achtergrond, muziek, video’s of iets anders. 😊

Wandelaar

• 

4 Messages

Beste, dit noem ik geen 'officiële oplossing' heeft u zelf al eens contact proberen opnemen met de klantendienst?

Ik contacteerde hey reeds eind diezelfde dag via email, om te melden. Ik ontving hier geen antwoord op.

Ik contacteerde hey opnieuw eind juli via chat, waarin de medewerker mij meegaf dat dit probleem zou bekeken worden. Ik ontving hier geen antwoord op.

ik contacteerde hey opnieuw op 17/08 via chat, geen reactie 

ik contacteerde orange op 17/08 via chat, die verwezen me terug naar de hey chat

ik contacteerde het hey forum op 19/08, en nu gaat u me opnieuw doorverwijzen naar de hey klantendienst.

sorry, zo gaat het niet !

Wandelaar

• 

4 Messages

Het bewijs is terug geleverd:

deze morgen om 9h beginnen chatten in whatsapp, nu is het 15h en er is niemand die reageert.

Community Manager

• 

2.1K Messages

@vandammel​ Hallo,

Is alles ondertussen in orde voor jou?

Wandelaar

• 

1 message(s)

Wij hebben beide onze telefoon op vliegstand gezet en toch is mij 60 euro roming aangerekend 

mijn vriend is bij Proximus en hij betaald niets 

we waren nog in Frankrijk toen we onze tel afgelegd hebben 

hey is niet te contacteren 

en bij orange willen ze me niet helpen omdat het bij hey gebeurd is 

Community Manager

• 

2.1K Messages

@Greta​ Hallo,

Toen je je telefoon weer aanzette, stond hij toen al in vliegtuigmodus? Of heb je de vliegtuigmodus pas geactiveerd toen je op je bestemming aankwam?

Want tegen de tijd dat je de vliegtuigmodus activeert, kan je telefoon al verbinding hebben gemaakt met 5G.

Je kunt onze klantendienst contacteren via WhatsApp of de chat. Je kunt ons ook bereiken via Facebook of Instagram. Zo kun je rechtstreeks met een medewerker praten.

Nos super contributeurs

Voir plus
  • Community Manager

• 

2.1K Messages

2.1K

• Promeneur expérimenté

• 

433 Messages

433

• Moderator

•