Wandelaar

• 

3 Berichten

Contract afgelopen (nummer overdragen) maar account blijft maar lopend.

Hallo,

Tot mijn grote frustratie blijf ik maar kosten krijgen terwijl mijn nummer overgedragen is naar een andere provider.

Als ik ga klagen, krijg ik telkens tegoed en de melding dat alles weer voldaan is (en dat ik met een schone lei begin) maar de maand erop krijg ik gewoon weer kosten aangerekend en begint het spel weer helemaal opnieuw.

Er zijn geen openstaande facturen meer maar er loopt duidelijk iets mis?

Ik zie duidelijk nog een lopend contract staan.

Wie kan mij helpen aangezien ik op geen enkele manier Hey kan contacteren?

Groeten,

Laurent

Moderator

• 

297 Berichten

Hey, volgens je screenshot lijkt het erop dat je nog steeds internet hebt bij ons. Heb je alleen je nummer overgedragen, of ook je internet? Als je internet hebt overgedragen naar een andere provider, heb je dat via Easy Switch gedaan? 

Wandelaar

• 

3 Berichten

Hallo, ik heb nooit internet gehad bij jullie. 

Ik had enkel mobiel, bij producten krijg ik een foutmelding (bij facturen ook trouwens)

(bewerkt)

Moderator

• 

297 Berichten

Oh, raar. Ik kan het jammer genoeg niet voor je nakijken. Heb je al geprobeerd om de klantendienst te contacteren via social media?

Wandelaar

• 

3 Berichten

Ik heb geen social media. Ik snap niet dat er geen enkel contact mogelijkheid is buiten de chat (die niet werkt)

Moderator

• 

297 Berichten

Hey @LaurentC , onze klantendienst is 100% digitaal en is dus enkel bereikbaar via chat of via een privébericht op sociale media.

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K

• Promeneur expérimenté

• 

354 Berichten

354

• Moderator

•