Beginnend Wegliefhebber
•
7 messages
simkaart niet ontvangen
Ik heb 14/02 een simkaart bij jullie aangevraagd voor mijn moeder van 80 jaar. Jullie site zegt dat die binnen de 48 uur in de brievenbus zou zitten maar tot nu toe nog steeds niks. De zending bijft bij bpost op 'in verwerking' staan.
Ik heb al via de chatbot het probleem proberen aankaarten, maar ik krijg geen reactiewerkt. De chatbot zegt dat het gesprek zal doorgegeven worden, maar al verschillende keren op verschillende dagen geprobeerd zonder enig resultaat.
Ondertussen heeft zij wél van jullie bericht gekregen dat de nummeroverdracht naar hey! is begonnen EN is de verbinding met de oude provider weggevallen. Zij kan dus niet meer bellen/sms'en/... !
Ik vraag me af hoe dit kan, wij hebben nooit een sim ontvangen/geactiveerd !
Referentie van de aanvraag: ORD001425967462
Graag dringend hulp/oplossing a.u.b.
Mvg,
Kim

Rizlaine
Community Manager
•
1.8K messages
Hallo @Ikke ,
Sorry om dit te lezen 😞
Kun je contact met ons opnemen via sociale media? Dan sturen we je een nieuwe simkaart.
Ik begrijp dat dit niet leuk voor je is...
Rizlaine
2
0
Ikke
Beginnend Wegliefhebber
•
7 messages
2 weken verder en nog steeds geen sim
0
0