Profil de Ikke

Beginnend Wegliefhebber

 • 

7  messages

simkaart niet ontvangen

Ik heb 14/02 een simkaart bij jullie aangevraagd voor mijn moeder van 80 jaar. Jullie site zegt dat die binnen de 48 uur in de brievenbus zou zitten maar tot nu toe nog steeds niks. De zending bijft bij bpost op 'in verwerking' staan.

Ik heb al via de chatbot het probleem proberen aankaarten, maar ik krijg geen reactiewerkt. De chatbot zegt dat het gesprek zal doorgegeven worden, maar al verschillende keren op verschillende dagen geprobeerd zonder enig resultaat.

Ondertussen heeft zij wél van jullie bericht gekregen dat de nummeroverdracht naar hey! is begonnen EN is de verbinding met de oude provider weggevallen. Zij kan dus niet meer bellen/sms'en/... !

Ik vraag me af hoe dit kan, wij hebben nooit een sim ontvangen/geactiveerd !

Referentie van de aanvraag: ORD001425967462

Graag dringend hulp/oplossing a.u.b.

Mvg,

Kim

Community Manager

 • 

1.8K  messages

Hallo @Ikke ,

Sorry om dit te lezen 😞
Kun je contact met ons opnemen via sociale media? Dan sturen we je een nieuwe simkaart.

Ik begrijp dat dit niet leuk voor je is...

Rizlaine

Beginnend Wegliefhebber

 • 

7  messages

ik kan enkel contact opnemen via de chat, niet via sociale media

Kim

Beginnend Wegliefhebber

 • 

7  messages

ik kreeg vorige week via de chat dit dossier nummer : 65853736

het enige dat ik wil is een sim-kaart krijgen aub

Kim

Beginnend Wegliefhebber

 • 

7  messages

2 weken verder en nog steeds geen sim

Loading...