Beginnend Wegliefhebber
•
3 messages
Aanvraag Overdracht Internet zogezegd "onbehandelbaar"
Hallo,
Ik heb sinds vandaag de overstap gemaakt met Mobiel + Internet. Helaas kreeg ik een mail (gericht aan ene IRIS) dat ik onvoldoende informatie over de kabel zou hebben aangeleverd om mijn internet over te dragen.
De overdracht van internet zou gebeuren van Orange naar Hey! - dus binnen dezelfde groep en zou normaal gezien opgevolgd worden door Hey! zelf. Ik begrijp dus niet goed welke informatie er niet zou kunnen doorgegeven worden & wat ik nu moet doen?
Kan iemand me verder helpen?
VossyGamer
Aspirant Hiker
•
125 messages
il y a 3 mois
Hey @Eggy_T;,
Gelieve allereerst spoedig je klantennummer van dit publieke forum te verwijderen.
Over je vraag: Jij hebt niets te maken met die "ene IRIS" neem ik aan? Misschien is er een conflict tussen klantenaccounts, als jij dit niet bent. En welke informatie vraagt men bij je internetoverdracht (kabel)? Ik lijd af uit je bericht dat je van Orange komt, en dan moet je inderdaad niets fysieks veranderen. Je modem en simkaarten blijven identiek dezelfde.
Als je me meer info geeft, kan ik je proberen verder te helpen. Als de chat geen hulpmiddel voor jou is, kan je ook de klantendienst telefonisch contacteren via 0 800 855 19).
VossyGamer
4
0