Aspirant Wegliefhebber
•
3 messages
Actie 20gb maar 10gb ontvangen
Mijn vrouw heeft veranderd van abonnement naar 20gb en maar 10gb ontvangen. Het is onmogelijk om met helpdesk in contact te komen, is er een telefoonnummer?
Aspirant Wegliefhebber
•
3 messages
Mijn vrouw heeft veranderd van abonnement naar 20gb en maar 10gb ontvangen. Het is onmogelijk om met helpdesk in contact te komen, is er een telefoonnummer?
Solution acceptée
philke58
Aspirant Wegliefhebber
•
3 messages
il y a 11 mois
Zelfde probleem bij mezelf maar nadat ik wat geduld had met de automatische chatbox kreeg ik toch een medewerker "Life" aan de chat. Daar het probleem uitgelegd en binnen de kortste keren had ik wel 20GB op mijn abo staan. Dus even wat geduld met de life chat en je komt er wel...
0
VossyGamer
Aspirant Hiker
•
125 messages
il y a 11 mois
Hey,
Ik heb dit onlangs ook gemerkt toen ik voor 2 nummers veranderde naar de M formule. Ik belde gewoon de klantendienst via +32 800 85 519 en het werd voor beide nummers manueel toegevoegd.
VossyGamer
1
Rizlaine
Promeneur expérimenté
•
1.8K messages
il y a 11 mois
Hallo @salahdin ,
De 10GB wordt automatisch toegevoegd 🙂
Rizlaine
2
Dixit
Bewezen Wegliefhebber
•
31 messages
il y a 11 mois
Als je bij je Voordelen een badge "10 GB Extra" hebt én je datametertje beweegt niet, terwijl je toch flink aan het surfen bent, dan is alles OK.
Je eerste 10 GB zijn dan 'verstopt', maar je hebt ze wel degelijk. En ze blijven: de volgende maand ook.
Qua marketing schiet Hey! zich in zijn eigen rheedt. Maar ze doen wel wat ze beloven.
0
philke58
Aspirant Wegliefhebber
•
3 messages
il y a 11 mois
Ik had dat zelfde probleem maar via de chat, waar je wat geduld moet hebben, is alles in orde gekomen.
0
Jeroen
Beginnend Wegliefhebber
•
2 messages
il y a 11 mois
Wanneer je je verbruik bekijkt op PC via chrome kan je 2 balkjes zien staan met elk 10 GB. In de app zie je deze niet op PC wel. Je hebt wel degelijk 10 GB erbij.
0