Bedankt om te laten weten, de API staat inderdaad weer waar de app ernaar zoekt. Een beetje een rare manier van werken als je het mij vraagt, systeembeheerders zijn meestal conservatiever in het aanbrengen van aanpassingen dan app-ontwikkelaars.
Laat die domiciliëring anders voorlopig voor wat het is, want ik heb zo de indruk dat je er een beetje stress begint van te krijgen. Om te chatten met Hey! heb je momenteel veel geduld nodig, als je steeds opnieuw probeert beland je ook steeds opnieu...
Ik had er geen idee van dat VoWifi nog steeds minder universeel is dan het zou moeten zijn. Orange/Hey! ondersteunen je toestel inderdaad niet, maar ook bij Proximus en Telenet is er blijkbaar geen ondersteuning. Je kan eens informeren bij Orange of ...
Je stappenplan beschrijft hoe je een fysieke simkaart kopieert naar de eSIM van je telefoon, maar wat heeft Hey! hiermee te maken? Kan je als nieuwe klant ook een profiel downloaden door een QR-code te scannen?