Jammer genoeg geen reactie op berichten in de chat ondanks het soms lange wachren en jammer genoeg ook geen andere mogelijkheden. Jammer want als je problemen hebt worden deze niet opgelost. I...
Hallo, Ik heb nog geen informatie gekregen of mijn nieuwe sim-kaart gestuurd is. Ik begon het proces van overdraging van Telenet naar Hey. Ik wacht al 3 dagen. De bestelling was op 23.04.2024 gedaan...
Ik heb gebruik gemaakt van de laatste promo om mijn 5 sim kaarten bij Telenet over te zetten naar Hey. Ik heb dat dus in 5 verschillende operaties gedaan aangezien er nog geen klantennummer was om aa...
Ik heb nog maar een maand een mobiel abonnement genomen. Ik ben mijn PIN code kwijt (had deze niet aangepast) en die welkomstbrief ook. Dus geen Pin code en ook geen PUK code. Ik heb ook nog geen MyH...
Omdat ik mijn PIN code 3x fout heb ingegeven moet ik nu mijn PUK code ingeven. Ik kan echter niet meer in mijn MyHey account, omdat ik hiervoor ofwel een SMS moet ontvangen ofwel ItsMe nodig heb, wa...
Beste ik krijg hier men eerste volledig factuur voor 98€ wat opvalt is dat er opstartkosten worden aangerekend voor 59€ niet tegenstaande ik van Orange naar hey ben overgestapt dit zou zonder...
Hey , vandaag email ontvangen waar de abo 15€ is ipv 10€ bij plaatsing order (ORD001544236188) Graag opheldering de activering en nummerbehoud is probleemloos verlopen MVG
Als ik een abonnement heb met gratis onbeperkt nationaal bellen, kan ik dan gratis bellen via wifi of moet er voor deze dienst toch nog gespreks kosten betaald worden
Waarom kan ik als bestaande klant niet gebruik maken van de promo Hey 20gb voor 10 euro ipv. 15 euro. Moet ik nu echt eerst naar een andere provider gaan. Of kan iemand dit voor mij regelen? Chat f...