Welkom
Welkom! Hier vind je alle praktische informatie over onze community!
6 BerichtenWelkom! Hier vind je alle praktische informatie over onze community!
6 BerichtenWerk met ons samen om ons merk, de community en onze producten te verbeteren.
29 BerichtenVind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
264 BerichtenWil je weten wat er nieuw is bij hey! Of ben je gewoon op zoek naar wat tips over hoe je het meeste ...
36 BerichtenIk heb reeds tot drie maal toe geprobeerd om via de chat een verkeerde facturatie op te lossen. Telkens krijg ik de boodschap dat ik online moet blijven en dat ik gecontacteerd zal worden door een medewerker. Na drie uur nog steeds niets.Dit werkt ge...
Ik heb reeds tot drie maal toe geprobeerd om via de chat een verkeerde facturatie op te lossen. Telkens krijg ik de boodschap dat ik online moet blijven en dat ik gecontacteerd zal worden door een medewerker. Na drie uur nog steeds niets.Dit werkt ge...
Ik heb gebruik gemaakt van de laatste promo om mijn 5 sim kaarten bij Telenet over te zetten naar Hey. Ik heb dat dus in 5 verschillende operaties gedaan aangezien er nog geen klantennummer was om aan te koppelen. Is er een manier om de 5 sim kaarten...
Al 4 dagen geen internet. Vorige provider was orange en zette het internet stop maar 3 dagen moeilijk contact via de chatrobot en af en toe iemand die probeerde te antwoorden. Vandaag bericht dat de technieker komt op 2 mei, dus meer dan 2 weken gee...
Hallo iedereen ! Ik heb gemerkt dat jullie vragen hebben over abonnementsoverdrachten. Het leek me leuk om dit even te verduidelijken, altijd handig Wat is een verzoek tot overdracht van een abonnement? Je doet een aanvraag voor abonnementsoverdrach...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
3 | |
1 | |
1 | |
1 |
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.