Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

hey!: Hoe een technisch probleem melden?

Yves
Expert
Expert

Beste hey! community

Feedback is heel erg belangrijk voor ons. We proberen continue onze platformen te verbeteren, en hiervoor kunnen we jullie hulp gebruiken.

Indien je een technisch probleem ervaart, bv met de app of met onze klantenzone, mag je mijn een priveberichtje sturen, met de volgende gegevens:
Klantennummer
Telefoonnummer
Plaats waar het probleem zich voordoet: app of website
Indien je problemen hebt met de app: merk van toestel, besturingsysteem en versie
Indien je problemen hebt met onze klantenzone op het web: welke browser gebruik je (+eventueel de versie)

En natuurlijk: de stappen om het probleem uit te lokken. Uiteraard mag je relevante schermafbeeldingen ook zeker delen.

Jullie feedback zal ons helpen onze hey! platformen beter te maken. Waarvoor dank!

Yves

Rizlaine_0-1675431687512.png

 

3 ANTWOORDEN 3

LuckyBoy
Beginnend Wegliefhebber

Hallo,

 

Ik wou graag mijn beltoon verlengen tot 30 seconden. Maar de opgegeven cijfercombinatie geeft volgende foutmelding : "verbindingsproblemen of ongeldige MMI-code". Zou het kunnen dat 5555 vervangen moet worden door een +32....nummer?  Grtn, Luc

 

Jhoshah
Aspirant Wegliefhebber

Hallo, 

Je beltoon verlengen kan via de volgende code: **61*+32495955555**30#[bellen] waarbij "30" het aantal seconden is. Het gekozen aantal seconden kan zijn: 05/10/15/20/25/30.

Grtz

 

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Jhoshah ,

Ik zoek meer uit en neem contact met u op... 🙂