Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

feedback

hgb380
Beginnend Wegliefhebber

op page https://www.heytelecom.be/nl/hey-boost een typo

"met avec"  stukje vertaling blijven hangen.

na het plaatsen van order, kwam er geen bevestigings email

dus in het ongewisse of het wel goed gegaan was. inmiddels is de sim kaart binnen

6 uur geleden sim kaart geactiveerd.

tot nu geen bevestigings/welkom email

dus ook nog geen account aan kunnen maken

status ???? geen idee

het helemaal digitaal gaan(geen email/geen foon) klinkt prima. als alles goed werkt heb ik de leverancier helegaar niet meer nodig om te communiceren.

een chat klinkt leuk, maar als dat een bot is die zaken noteerd wanneer ik terug gebeld gaat worden....

dacht het niet. ik wil niet gebeld worden. dat gebeurd meest op ongelukkige momenten (werk/koken/autorijden)

ik wil graag snel een antwoord op een vraag.

wat ik tot nu toe ervaar geeft geen bevredigend gevoel.

dus voorlopig maar 1 van de 3 familie abbo's over.

1 clan/familie abbo zou ook wel fijn zijn. (samen xx gb op maken)

oh ja nog een vraagje : van de 40gb mag je 25 gb in europa gebruiken. en van de boost ?? mogen we daar ook een deel van in europa gebruiken?

/end rant ! :-))

 

2 ANTWOORDEN 2

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @hgb380 ,

Heb je nog steeds hetzelfde probleem?
Heeft de klantenservice contact met u opgenomen?
Voor de boost, is dit niet  in Europa opgenomen...

Rizlaine

dieterg
Stapper

Beste

Ik heb steeds hetzelfde probleem. Ik krijg de bevestigingsmail niet dus ik kan ook geen account aanmaken. Ik zit nu al een volledige week zonder 4G. Al meerdere malen naar de klantenservice gestuurd maar ze nemen geen contact terug op...