Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Werkt VoWIFI/VoLTE bij Oneplus en Hey!/Orange?

satsurfer
Bewezen Wegliefhebber

Ondersteunt hey!/Orange Vowifi bij de Oneplus 3 CE Lite of Oneplus 3?

Bij samsung werkt het probleemloos.

De versie 2 verkochten ze nog bij Orange. Bij Proximus/Youfone werkt het. Base eerst niet, na update wel.

Vroeger bij Oneplus 8 (vlaggeschip) was het niet mogelijk. Technisch werkt VoWIFI/VoLTE bij dit toestel, maar provider moet het ondersteunen (kon het ook activeren via patchen, maar bij elke update moet je dat opnieuw doen. Geen zin meer in).

Iemand dit toestel of hey zelf?

8 ANTWOORDEN 8

hansvdb
Aspirant Wegliefhebber

Ik heb net hetzelfde probleem met mijn Pixel 6.

Vowifi& volte werkte perfect via scarlet. Sinds de overschakeling naar hey niet meer.

 

Via de chat nog geen response gekregen.

vthibo
Aspirant Wegliefhebber

Vreemd, VoLTE en VoWiFi werkt nochtans vlot op mijn Pixel 6.

hansvdb
Aspirant Wegliefhebber

 

Interessant! Welke versie van provider instellingen staat er bij jou ? Bij mij is dit 

orange_be-52000000011.62

2023-09-27

 

Grt

vthibo
Aspirant Wegliefhebber

Bij mij zijn de instellingen dezelfde.

Ik vermoed dat je hier wel al aan gedacht hebt, maar misschien eens dubbelchecken als de functie aanstaat zoals op toegevoegde screenshot?

Ik kan VoWiFi forceren door de telefoon in vliegtuigstand te zetten, maar tegelijk wifi aan te laten. De provider verandert dan naar "Bellen via wifi van Orange B"

vowifi.png

hansvdb
Aspirant Wegliefhebber

Ik lees her en der dat Orange werkt met een lijst ondersteunde toestellen voor voWifi & voLTE.

Moest dat kloppen, zou fijn zijn als die toestellen bij de FAQ zouden vermeld worden. 

Dan maar terug overschakelen... jammer

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @satsurfer , 

@Yves , kun je ons helpen?

 

blancqua
Beginnend Wegliefhebber

Ik heb een Pixel 6 Pro en enkel VoWifi lijkt me. Bij Mobile Vikings op Proximus had ik VoLTE/VoWifi. Any clue?

blancqua
Beginnend Wegliefhebber

Nevermind, foutje aan mijn kant :-). Ik kan bevestigen dat VoLTE en VoWifi werken op mijn Pixel 6 Pro.