op 19-02-2024 14h24
Beste,
ik probeer al ruim drie dagen me aan te sluiten bij Hey, dit echter zonder succes. Telkens wanneer ik in het bestelproces het installatieadres wil invullen, ontbreekt er zogezegd mijn bus nummer (wat een verplicht veld is). Wanneer ik mijn bus nummer invul, opent er een pop-up venster dat het verplicht veld weer leeg maakt. In het pop-up venster wordt er gevraagd naar mijn easy switch id. Deze vul ik in en sla ik op, maar dan kom ik steeds terug in het venster van 'mijn installatie adres' waar het verplicht veld 'bus nummer' weer leeg is gemaakt.
Iemand reeds ervaring met deze oneindige loop?
Ik heb reeds 3x contact proberen opnemen via chat maar die wordt helaas niet beantwoord.
Alvast bedankt
Yorick
op 21-02-2024 11h47
Hallo @HeyYorick ,
Je kunt ook contact met ons nemen via onze sociale media.
We zullen kijken wat het probleem is...
Rizlaine
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.