Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klantendienst onbereikbaar

S__M
Stapper

Reeds een week probeer ik via verschillende kanalen de klantendienst te bereiken maar ik krijg nergens gehoor.  Als recent nieuwe klant voel ik me een beetje in de steek gelaten. Dus ik probeer hier dan nog maar eens.

Er zijn verkeerde kosten aangerekend bij 1 van mijn mobiele nummers. Vorige weekend zaten wij 1 dag in Nederland en krijgen we meteen de boodschap dat er verbruik is buiten de bundel. Er is nergens terug te vinden "welk" verbruik dat dan wel is want de nieuwe periode is reeds 2 weken geleden gestart. We vermoeden dat het gaat over het data verbruik, maar dat was op moment van gebruik nog niet boven 1GB van de 20GB. Dit nummer is net overgezet van Orange naar Hey, dus ik vermoed dat daar iets is misgelopen.

 

Misschien verder ook eens laten kijken naar de "chat met ons" knoppen. Die werken over het merendeel van de pagina's niet, en als je er toch 1 hebt gevonden is er geen gehoor.

S__M_0-1708617115623.png

 

1 ANTWOORD 1

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @S__M ,

Heb je de factuur al ontvangen?
Voor de chat is het vreemd, kun je proberen een andere search engine te gebruiken zoals chrome of firefox? Is het nog steeds hetzelfde probleem?

Rizlaine